با حضور محمد مهدی عبد خدایی امشب در مشهد برگزار می­ شود؛

شصتمین سالگرد شهادت سید مجتبی نواب صفوی

شصتمین سالگرد گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی عصر امروز با حضور مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران در مهدیه مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ - 16January 2016

شصتمین سالگرد شهادت سید مجتبی نواب صفوی

به گزارش دفاع پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت شصتمین سالگرد شهادت روحانی مبارز شهید سید مجتبی نواب صفوی در مشهد مقدس برگزار میشود.

این یادواره با هدف زندهنگه داشتن یاد و خاطره این عالم مجاهد، امشب از ساعت 19 در مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) برگزار میشود.

سخنران ویژه این مراسم دکتر محمدمهدی عبدخدایی از همراهان و ملازمان شهید نواب صفوی و عضو گروه فدائیان اسلام است که پیرامون نقش و جایگاه شهید نواب صفوی در مبارزه با رژیم پهلوی به ایراد سخن میپردازد.

لازم به ذکر است سید مجتبی میرلوحی ملقب به نواب صفوی متولد 1303 در تهران، در 27 دی ماه 1334 با تیرباران در جوخه اعدام به دست عوامل رژیم پهلوی به شهادت رسید.

از مردم همیشه در صحنه مشهد مقدس جهت حضور در این مراسم گرامیداشت که سنبل شعائر اسلامی است و همچنین ادای احترام به این شهید عالی مقام دعوت به عمل می­آید.

لازم به ذکر است همزمان با سالگرد شهادت شهید نواب صفوی جمعی از مسئولان استانی و در سالروز شهادت این مجاهد خستگیناپذیر با حضور در بیت این شهید والامقام و برگزاری مراسم زیارت عاشورا بعد از نماز مغرب و عشا روز 27 دی ماه جاری، یاد و خاطره این شهید والامقام و دیگر شهدای فدائیان اسلام را گرامی میدارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار