همزمان با هفته کتاب صورت می‌گیرد

تجهیز کتابخانه‌های استان همدان به کتاب‌های دفاع مقدس

مدیر امور ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با هفته کتاب، کتابخانه‌های استان همدان به کتب دفاع مقدس تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶ - 23November 2013

تجهیز کتابخانه‌های استان همدان به کتاب‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، رضا سلیمانی، مدیر امور ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان از تجهیز کتابخانههای استان همدان به کتب دفاع مقدس همزمان با هفته کتاب خبر داد و اظهار داشت: این تعداد شامل 709 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 106 جلد کتاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده است، ادامه داد: تعداد 153 جلد نیز برای تجهیز کتابخانه تخصصی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اختصاص یافته است.
 
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان افزود: 15 مرکز حوزوی و دانشگاهی نیز از این کتابها بهرهمند میشوند.
 
وی گفت: تجهیز کتابخانههای سراسر استان با موضوع دفاع مقدس از برنامههای مد نظر این اداره کل است که دارای اثرات قابل توجهی نیز بوده است.
 
سلیمانی هدف از این کار را اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ و معارف دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد.
 
وی در پایان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه توسعه داد، تجهیز کتابخانهها و ارتقای فرهنگ مطالعه در زمینه کتابهای دفاع مقدس را یکی از راهکارهای این مهم دانست.
نظر شما
پربیننده ها