فرزند فرج الله سلحشور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پدرم هوشیار است و فقط قادر به تکلم نیست/ برای محقق شدن آرزویش دعا کنیم

حجت السلام بصیر سلحشور گفت: پدرم چند روز است در بخش مراقبت‌های ویژه «بیمارستان بقیه‌الله» بستری شده است ولی در عین داشتن هوشیاری قادر به تکلم نیست.
کد خبر: ۶۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 19January 2016

پدرم هوشیار است و فقط قادر به تکلم نیست/ برای محقق شدن آرزویش دعا کنیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس این روزها جویا شدن از حال فرج الله سلحشور کارگردان متعهد سینمای ایران خبر کم اهمیتی نیست. وی چند روزی است در بخش مراقبتهای ویژه «بیمارستان بقیةالله» بستری شده است.

حجت الاسلام بصیر سلحشور فرزند فرج الله سلحشور درباره وضعیت پدرش به خبرنگار دفاع پرس گفت: ایشان در بخش مراقبتهای ویژه «بیمارستان بقیةالله» بستری و نیازمند دعای مردم است. پدرم هوشیار است و فقط قادر به تکلم نیست ولی همه چیز را متوجه می شود.

وی درباره وضعیت پروژه فیلم سینمایی حضرت موسی (ع) که قرار بود توسط پدرش کارگردانی شود، گفت: تا مشخص نشدن حالم پدرم سرنوشت این فیلم معلوم نیست. قول بودجه برای تولید این پروژه داده شده است ولی تا مشخص نشدن وضعیت کارگردانی این اثر، قطعی نیست.

فرزند فرج الله سلحشور درباره خبر کارگردانی این اثر سینمایی توسط جمال شورجه نیز گفت: آقای شورجه یکی از گزینه های کارگردانی پروژه حضرت موسی(ع) است ولی قطعیت ندارد.

وی در پایان افزود: مردم ایران با خاطره فیلم «یوسف پیامبر(ع)» منتظر بهبودی ایشان هستند تا خاطره دیگری را با سلحشور در فیلم حضرت موسی(ع) داشته باشند، همه دعا می کنیم این کارگردان متعهد انقلاب بهبود یابد تا به آرزوی خود یعنی ساخت فیلم حضرت موسی(ع) دست پیدا کند.

نظر شما
پربیننده ها