«شیطان در گرداب» را امشب در شبکه افق ببینید

سردار فدوی جزئیات دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی را تشریح می‌کند

برنامه «عصر» با عنوان «شیطان در گرداب»، گفت‌وگو با سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امشب از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ - 21January 2016

سردار فدوی جزئیات دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی را تشریح می‌کند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هفته گذشته دستگیری 10 تفنگدار آمریکایی و توقیف دو قایق نظامی آنها که وارد آبهای سرزمینی ایران شده بودند در صدر اخبار رسانههای بینالمللی قرار گرفت.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفاظت از مرزهای آبی و حراست از تمامیت ارضی کشور این اقدام مقتدرانه را انجام داد و پس از یقین به سهوی بودن اقدام نظامیان آمریکایی و عذرخواهی آنها اقدام به آزاد کردنشان کرد.

عملکرد بهموقع و واکنش سریع سپاه پاسداران در این موضوع بار دیگر به همه دنیا فهماند ایرانیان بر سر حفظ دستاوردها و تمامیت ارضی خود با هیچکس معامله نمیکنند و در هیچ شرایطی از حق خود کوتاه نمیآیند.

گفتوگوی این هفته نادر طالبزاده در برنامه «عصر» با عنوان «شیطان در گرداب» با دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران خواهد بود.

تحلیلی موشکافانه از پشتپرده دستگیری ملوانان آمریکایی و نظامیگری غربی از واقعیت تا تصویر محورهای این گفتوگوست.

علاوه بر این سهیل کریمی مستندساز ایرانی که چند سال پیش فیلم مستند دستگیری ملوانان انگلیسی را در آبهای ایران ساخته، میهمان برنامه «عصر» خواهد بود و با طالبزاده در مورد اثر خود و دیگر موضوعات حول ورود نظامیان بیگانه به قلمرو ایران و واکنش نیروهای مسلح کشورمان نسبت به این امر گفتوگو میکند.

«عصر» با تهیهکنندگی و اجرای نادر طالبزاده پنجشنبه یکم بهمنماه ساعت 21:30 از شبکه افق پخش میشود.

ساعتهای 11 و 15 روز بعد هم برای بازپخش این برنامه در نظر گرفته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار