با هدف معرفی آثار مکتوب انقلاب اسلامی؛

رادیو معارف «کتاب انقلاب» را روی آنتن می‌برد

برنامه «کتاب انقلاب» رادیو معارف به معرفی کتاب‌ها و آثار مکتوب شاخص با موضوع انقلاب اسلامی می‌پردازد.
کد خبر: ۶۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ - 25January 2016

رادیو معارف «کتاب انقلاب» را روی آنتن می‌برد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس مجتبی تونهای مدیر رادیو معارف با اعلام این که رویکرد برنامههای رادیو معارف در ایام الله دهه فجر، تبیین دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی است، گفت: ویژه برنامه زنده «پلاک 57» با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه و برخی از یاران انقلاب به تشریح و بازخوانی آرمانهای انقلاب اسلامی و اندیشههای امام راحل(ره) با بهره گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» میپردازد.

تونهای افزود: روزشمار انقلاب، طلایه داران انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی از دیدگاه مشاهیر جهان و صدور انقلاب از زبان رهپویان انقلاب اسلامی از بخش های ویژه برنامه «پلاک 57» است. «پلاک 57» همراه با بخشهای جذاب نمایش رادیویی و مسابقه از12  تا 22 بهمن هرروز ساعت 8 و 40 دقیقه صبح تقدیم مخاطبان رادیو معارف میشود.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «آن روزها» به گفتگو با برخی چهرههای نام آشنای مبارزه علیه رژیم ستمشاهی و بیان خاطرات ناگفته از دوران مبارزات و اهداف انقلابیون از این مبارزات اختصاص دارد. نقش توکل و اراده مردم و نقش روحانیت به ویژه حضرت امام راحل رحمت الله علیه در پیروزی انقلاب نیز از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است. ویژه برنامه «آن روزها» از 12 تا 22 بهمن هر شب ساعت 22 به روی آنتن میرود.

مدیر رادیو معارف گفت: برنامه «کتاب انقلاب» برای پخش در روزهای 12 تا 22 بهمن درنظر گرفته شده و به معرفی  کتابها و آثار مکتوب شاخص با موضوع انقلاب اسلامی میپردازد. برنامه «کتاب انقلاب» هر شب ساعت 22 و 20 دقیقه از صدای فضیلت پخش میشود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه زنده «شب پیروزی» با هدف ایجاد نشاط و شور انقلابی بین جوانان و مردم ولایتمدار در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ساعت 20 شب 22 بهمن پخش میشود افزود: این برنامه به منظور اطلاعرسانی و زمینه سازی حضور گسترده اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تدارک دیده شده است.

تونهای خاطرنشان کرد: بررسی نقش ولایت فقیه در برپایی، استمرار و پویایی حکومت اسلامی، تبیین هویت فرهنگی انقلاب اسلامی، تبیین ابعاد شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، معرفی دستاوردها و بررسی جلوههای کار آمدی نظام اسلامی در عرصههای مختلف، تبیین ضرورت همدلی و همزبانی ملت و دولت و وحدت مسئولان و ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی برای رشد و پویایی و شکوفایی اقتصادی کشور از مباحثی است که در ویژه برنامههای دهه فجر رادیو معارف با حضور کارشناسان و صاحب نظران طرح و بررسی میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار