برگزاری نمایشگاه "عیدانه" صنایع دستی

مردم "عیدی" صنایع دستی بخرند

معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با عنوان نمایشگاه "عیدانه"خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ - 27January 2016

مردم

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، نمایشگاه صنایع دستی عیدانه ویژه خرید نوروزی وزارتخانهها، سازمانها، شرکتهای بزرگ دولتی و خصوص کشور از تاریخ 9 الی 14 بهمن ماه در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار میشود.

معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در راستای حمایت از فروش صنایع دستی و ترویج بیشتر آن به عنوان هدایای رسمی در سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی کشور اقدام به برپایی نمایشگاهی از آثار صنایع دستی ایران به منظور خرید توسط ارگاههای رسمی و خصوص کشور کرده است.

این نمایشگاه به همت اداره کل صادرات صنایع دستی و با هدف ایجاد امکانی برای سازمانهای و نهادهای دولتی و خصوصی کشور است تا آنها بتوانند هدایای نوروزی و تبلیغاتی خود را از اقلام صنایع دستی متنوع ایرانی تهیه کنند.

در این نمایشگاه آثار ارائه شده از نظر قیمت گذاری و کیفیت محصولات ارائه شده با نظارت کامل کارشناسان سازمان میراث فرهنگی بوده و سازمانهای مختلف میتوانند با حضور در این نمایشگاه، اقلام مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنند.

گفتنی است نمایشگاه عیدانه از تاریخ 11 الی 14 بهمن ماه و از ساعت 9 الی 16 در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی برگزار خواهد بود و علاقمندان میتوانند به آدرس خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مراجعه کنند.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار