«هیهات» در فجر 34 حضور ندارد

فیلم سینمایی «هیهات» که به کارگردانی چهار فیلمساز در چهار اپیزود ساخته شده از بازماندگان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.
کد خبر: ۶۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ - 29January 2016

«هیهات» در فجر 34 حضور ندارد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فیلم سینمایی چهار اپیزودی «هیهات» به کارگردانی دانش اقباشاوی، هادی نائیجی، هادی مقدم دوست و روح الله حجازی اثری مذهبی است که مجوز حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را نگرفت.

فیلم سینمایی «هیهات» با نام بین المللی «Never» به تهیهکنندگی محمدرضا شفیعی توسط چهار کارگردان سینما ساخته شده است که از دیروز برخی رسانهها اعلام کردند این فیلم «با اقدام غیرقانونی دبیر جشنواره فیلم فجر از رای گیری هیات داوران باز ماند.»

و اما در روزهایی که هیات انتخاب مشغول تماشای آثار رسیده به دبیرخانه بودند زمزمههایی شنیده میشد که با وجود آماده بودن هر چهار اپیزود این فیلم، تنها دو اپیزود آن برای هیات انتخاب به نمایش درمیآید و گفته میشود این فیلم به جشنواره نمیرسد و همین اثر باعث میشود که رای گیری درباره فیلم انجام نگیرد.

حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمدی و خسرو شهراز از بازیگران این پروژه اپیزودیک با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر برنامهریزی: سعید بیات، طراح چهرهپردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، دستیار تهیه کننده: سید سجاد طباطبایی، تدوینگر: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر صداگذاری: امین شریفی و بابک شکیبا، آهنگساز مسعود سخاوت دوست، مدیر تدارکات: سعید نظری، جلوه های ویژه بصری و ناظر پس از تولید: وحید قطبی زاده، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانهای: فائزه آقابابائی، مجری طرح: موسسه فرهنگی وصف صبا، محصول سازمان هنر و رسانه ای اوج.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار