دوازده و سیزده اسفند؛

سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی برگزار می‌شود

سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ - 31January 2016

سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سومین همایش بینالمللی تحجر و اسلام آمریکایی با شعار "همه با هم در برابر تفرقه افکنیهای مذهبی" و با هدف تبیین منشور روحانیت و بررسی ابعاد و مصادیق مختلف این منشور و شناخت بیشتر مولفههای اسلام آمریکایی و به خصوص موضوع جریانهای تفرقهافکن مذهبی و البته مولفه مهم نفوذ در بدنه مذهبی میباشد که با حضور و هماندیشی علما، اندیشمندان و صاحبنظران برنامهریزی شده است.

برپایه این خبر، این همایش توسط موسسه راهبردی حقپژوهی با همکاری مراکز و ارگانهای مختلف دیگر برگزار میشود.

در این خبر موضوعات پیشبینی شده در این همایش به این ترتیب آمده است:

"تحجرگرایی و لیبرالیزم آفت جهان اسلام"، "سکولاریزم میوه اسلام آمریکایی"، "تفرقهافکنان شیعه و تفرقهافکنان سنی"، "اسلام آمریکایی و لیبرالیزم درون دینی"، "تاریخچه نفوذ و نمونههای آن در تاریخ جهان و اسلام"، "جنگهای مذهبی اول و دوم"، "خطر نفوذ و نفوذپذیران در بدنه مذهبی جامعه"، "نشانههای شیعه پویا و شیعه منفعل"، "صدور انقلاب اسلامی و گسترش اسلام ناب"، "نقش وحدت و اخوت مسلمین در شکلگیری امت واحده اسلامی"، "پیش به سوی جهانی سازی اسلام ناب محمدی (صلی ا.. علیه وآله)" و "همه با هم در برابر تفرقه افکنیهای مذهبی"

همچنین، برپایی نمایشگاهی از پوسترهای تصویرسازی شده از روحانیون انقلابی جهان اسلام، میزگرد علمی – تخصصی، تجلیل از فعالین منشور روحانیت و تجلیل از میرزا جوادآقای تهرانی، از دیگر برنامههای پیشبینی شده در این همایش است. شایان ذکر است این همایش به دبیری نادر طالبزاده برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار