مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد؛

برنامه‌های بسیج شهرداری تهران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

محسن پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، از اجرای برنامه های مختلف و متنوع به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ - 01February 2016

برنامه‌های بسیج شهرداری تهران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پیرهادی گفت: سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی میداریم که جهان شاهد اتفاقات و تحولات بزرگ متاثر از انقلاب اسلامی، اندیشههای امام راحل(ره) و رشادتهای ملت غیوری است که سلاحی جز ایمان و اعتقادات مذهبی نداشتند.

 

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه همانگونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی، اسرائیلی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کردهاند، انقلاب زلزلهای ویرانگر برای جهان غرب بود.

وی گفت: 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه کرد و در مقابل ابهت ابر قدرت ها نترسید و باور داشت که حق همیشه علیه باطل پیروز خواهد شد.

پیرهادی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملتی است که به مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت غلبه کرد و در ادامه با عامت و رهبری مقام معظم رهبری مدظلهالعالی همچنان شاهد ثمربخشی شجره طبیه جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان و توسعه آن به دیگر کشورهای اسلامی هستیم.

پیرهادی در ادامه با اشاره به برنامههای محوری دهه فجر امسال گفت: برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی با محوریت انقلاب اسلامی به صورت گسترده ویژه شهروندان تهرانی، نمایش فیلمهای برگزیده جشنواره عمار در حوزههای تابعه، تهیه و تولید نرم افزار چندرسانهای" مقطع رهایی" با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی، طراحی و تولید استیکرهای تبلیغاتی با محوریت شعارهای هوشمند در سطح تاکسیهای شهر تهران، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی در ساختمانهای ستادی حوزههای تابعه از جمله برنامههایی است که ویژه این ایام تدارک دیده شده است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: ارسال کتاب با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی و دهه فجر به مدیران شهرداری تهران و فرماندهان پایگاههای شهری توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری، پخش سرودهای انقلابی و الله اکبر از طریق سیستم سامانه اذان شهر تهران و پرتال داخلی، برگزاری جشن خانوادگی با محوریت انقلاب اسلامی با استفاده از سخنرانان مطرح و متخصص در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی به منظور تحلیل و تبیین مسائل مربوط به دهه فجر و مسائل روز جامعه ویژه پرسنل شهرداری تهران و خانوادههایشان، برنامههای دیگر در نظر گرفته شده بسیج شهرداری تهران در این ایام است.

وی ادامه داد: همچنین برای این ایام کلیپهای 3 تا 5 دقیقهای از مبارزین سیاسی قبل از انقلاب مبنی بر خاطرات مربوط به شیوه مبارزه، شکنجه و بازجوییها در زندان کمیته و ... توسط حوزه سازمان فرهنگی و هنری تهیه و تولید شده است که در پرتال شهرداری تهران در اختیار پرسنل قرار خواهد گرفت.

پیرهادی برپایی نمایشگاه عکس از سبک زندگی حضرت امام (ره) تحت عنوان" تقدیم به بچههایی که او را ندیدهاند "، برگزاری سخنرانی مبارزین قبل از انقلاب با عنوان" اسوههای مبارزه و مقاومت"، ارسال پیامهای هوشمند و ارزشی از طریق سامانه پیامک به کلیه کارکنان شهرداری تهران، برگزاری اردوی یکروزه فرهنگسرای رضوان با محوریت شهدای انقلاب اسلامی و اجرای برنامههای فرهنگی و هنری مرتبط با دهه فجر و توزیع پلاکارد و شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگر برنامههای بسیج شهرداری تهران در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

وی اظهار کرد: اینک که به سی و هفتمین سال برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی رسیده ایم، بیگمان بیش از بیش حضور، همفکری و همکاری بسیجیان و نقشآفرینی و اثربخشی آنان میتواند در برگزاری باشکوهتر آن تاثیرگذار باشد.

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها