سردار سید حمید صدرالسادات:

ارسال 2300 چکیده مقاله برای شرکت در همایش ملی خدمت سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارسال 2300 چکیده مقاله به همایش ملی خدمت سربازی خبر داد و گفت: زمان ارسال چکیده مقالات به دنبال استقبال گسترده هموطنان عزیز در دو نوبت تمدید شد.
کد خبر: ۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵ - 26November 2013

ارسال 2300 چکیده مقاله برای شرکت در همایش ملی خدمت سربازی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سید حمید صدرالسادات» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در دومین جلسه شورای سیاست گذاری همایش ملی سربازی که با حضور سردار جزینی جانشین معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار قصری رئیس سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا و دیگر مسئولان و کارشناسان مرتبط با این حوزه در سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزارشد، اظهار داشت: این همایش در نوع خود اولین اقدامی است که تقریبا در سالهای اخیر درحوزه سربازی صورت گرفته که مطابق تصمیم فرمانده محترم ناجا زمان برگزاری همایش در اواخر بهمن ماه امسال خواهدبود.

وی گفت: موضوع سربازی همیشه ازجمله موضوعات مهم در کشور است که پیرامون آن مطالبی مستند برقانون مطرح است که جنبه اجباری در آن دیده میشود، اما این همایش فرصتی خواهد بود تا صاحبنظران بتوانند در این حوزه نظرات خود را بیان کنند.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی اظهارداشت: امیدواریم دستاوردهای حاصل از این همایش، تاثیرات مثبتی برای سیاستگزاران حوزه سربازی و سازمان وظیفه عمومی در زمینه تولید ادبیات سربازی داشته باشد.
 
صدرالسادات از ارسال ۲۳۰۰ چکیده مقاله خبر داد و گفت: زمان ارسال چکیده مقالات به دنبال استقبال گسترده هموطنان عزیز، در دو نوبت تمدید شد که در حال حاضرتنها چند روز دیگرتا پایان مهلت تمدید باقی است تا متقاضیان عزیز بتوانند ازطریق پایگاه استنادی علوم جهانی اسلام و یا پایگاه فرهنگی سرباز به نشانیwww. vazifeh. ir چکیده مقالات خود را ارسال نمایند.
 
سردار صدرالسادات در خصوص مدرک تحصیلی شرکت کنند گان در این همایش گفت: چکیده مقالات واصله نشان دهنده آن است که حدود ۱۹درصد دارای مدرک کارشناسی، ۷۵ درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۶ درصد دارای مدرک دکترا و بالاتر بوده و همچنین با بررسیهای صورت گرفته از بین چکیده مقالات، ۸۳۰ مورد تایید شدهاند، ۵۰۹ مورد رد شده و ۹۱۹ مورد دیگر در دست بررسی قرار دارند.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که برای دریافت و مدیریت مناسب مقالات صورت گرفت، هماهنگی با پایگاه استنادی علوم جهانی اسلام برای اطلاع رسانی موضوعات همایش، درج اخبار مربوط و ثبت نام نخبگان و جذب مقالات آنان برای شرکت درهمایش ملی سربازی بوده است.
 
وی در خصوص زمان برگزاری مراسم اختتامیه همایش ملی خدمت سربازی گفت: افرادیکه چکیده مقالات آنان تایید شده است میبایست تا پایان آذر ماه امسال مقالات خود را نیز ارسال نمایند که انشاء ا... پس از اعلام نتایج داوری، اواخربهمن ماه مراسم اختتامیه همایش برگزار خواهد شد.
 
صدرالسادات از مشارکت ۲۷ سازمان و مراکز علمی نظامی و غیر نظامی در این همایش خبر داد و افزود: سازمان وظیفه عمومی ناجا دربرگزاری این همایش قدردان مشارکت بنیاد نخبگان ستاد کل، صدا و سیما به جهت پخش تیزر تبلیغاتی همایش از شبکههای سراسری و دانشگاه علوم انتظامی به علت انتشار مقالات برتر در نشریات خود، میباشد.
 
وی گفت: در حوزه اطلاع رسانی در حدود ۵۰۰۰ پوسترفراخوان همایش، تولید و در اختیار مراکز مشارکت کننده و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهیهای انتظامی استانها در سراسر کشور قرار گرفت و همچنین حدود ۲۰۰۰ ایمیل نیز در همین زمینه برای اساتید هیئت علمی، دانشجویان و سازمانها و مراکز علمی – پژوهشی که مخاطبین اصلی این همایش هستند ارسال شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار