کشف جنایت خانوادگی در«آخرین مایل»

بلادسی در رمان «آخرین مایل» داستانی هیجان‌انگیز از یک کارآگاه فوق سری را روایت می‌کند که قرار است ماجرای قتل اعضای یک خانواده را بررسی کند.
کد خبر: ۶۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ - 06February 2016

کشف جنایت خانوادگی در«آخرین مایل»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، رمان «آخرین مایل» که از مجموعه داستانهای آموس دکر است داستانی هیجان انگیز و جنایی دارد و به گفته بسیاری از کارشناسان کتاب میتواند در صدر پرفروشترین کتابهای جنایی جای بگیرد.

این رمان که در ۴۳۲ صفحه و به زبان انگلیسی به رشته تحریر در آمده درست از آخرین ساعات قبل از اعدام یک قاتل و ماجراجوییهای کارآگاه برای یافتن حقیقت آغاز میشود. فردی که آخرین ساعات زندگی خود را می گذراند و رای نهایی او صادر شده با سماجتهای کارآگاه زنده می ماند. چرا که سرنخ های بدست آمده توسط کارآگاه پرده از یک جنایت خانوادگی بر میدارد.

تلاشهای کارآگاه برای نجات جان فرد بیگناه پرده از ماجراهایی برمی دارد که شخصیتهای داستانی بسیاری را درگیر ماجرا میکند. تعلیق بسیار خوب، داستانی پیچیده و با منطق روایی درست و قلم توانای بلادسی همگی با هم دست به دست هم داده تا یک رمان  جنایی خوش خوان در اختیار مخاطب قرار گیرد.

مجموعه داستانهای کارآگاه دکر در چند سال گذشته از جمله پرفروشترین کتابهای جنایی کارآگاهی است که با طرح داستانهای جسورانه و سرگرمکننده خواننده را برای تمام کردن ماجرا میخکوب میکند.

مجموعه داستان های کارگاه دکر نوشته دیوید بلادسی در بیش از ۸۰ کشور جهان و به ۴۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده و بر اساس دو داستان این مجموعه، ۲ فیلم سینمایی و تلویزیونی اقتباس شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار