دریادار سیاری تشریح کرد

چهار مولفه مهم در بخش بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در بیمارستان گلستان نداجا 4 مولفه مهم در بخش بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷ - 27November 2013

چهار مولفه مهم در بخش بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، طی مراسمی که صبح امروز در بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار "حبیب الله سیاری" برگزار شد، جدیدترین پروژههای عمرانی اداره بهداشت و درمان نداجا افتتاح شد.

امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تبریک 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: از تمام زحماتی که در اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی صورت گرفته تشکر و قدردانی میکنم، اما در بخش بهداشت و درمان چند مولفه مهم وجود دارد که باید آن را رعایت کرد.

وی افزود: اولین مولفه در بخش بهداشت و درمان، زیرساختها و تاسیسات است. دومین مولفه مهم، تجهیزات است که باید بهروز و پیشرفته با فناوری نوین همراه باشد.

امیر سیاری تصریح کرد: سومین مولفه مهم که مهمترین مولفه در این بحثها میباشد، نیروی انسانی است و آخرین مولفه مدیریت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مدیریت منطبق با اصول روز باید باشد. امروز همهچیز تغییر کرده است؛ سطح فرهنگ مردم، مدیریتها و انسانها تغییر کردهاند، پس باید مدیریتی متفاوت تدبیر شود.

دریادار سیاری ضمن اشاره به نقش معنویت در پیشبرد اهداف مدیریتی خاطرنشان کرد: در یک بیمارستان موفق بحث تخصص و انگیزه نیروی انسانی به عنوان یک پارامتر مهم مطرح است و باید مراقب باشید که خدای نکرده نسبت به کارکنان بیتوجهی صورت نگیرد. موضوع آخر برای ایجاد یک بیمارستان ایدهآل حفظ کرامت انسانهاست و هرکسی که وارد بخش درمانی میشود، باید مورد احترام قرار گیرد.

در پایان این مراسم توسط امیر دریادار سیاری، امیر لشکری و حجتالاسلام والمسلمین حسنی، از دکتر صفایی مدیر اسبق بیمارستان گلستان و دکتری نوری مدیر جدید بیمارستان گلستان تقدیر شد.

شایان ذکر است اتاق عمل جنرال، بخش لیزر، بخش آنکولوژی، بخش اعصاب و روان و بخش رادیولوژی اینترونشن از پروژههایی هستند که امروز در بیمارستان گلستان به مرحله بهرهبرداری رسید و همچنین بخش داخلی مردان بیمارستان گلستان نداجا توسط امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش کلنگزنی شد.

نظر شما
پربیننده ها