پیام فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش به مناسبت روز نیروی دریایی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی تأکید کرد: هفتم آذر ماه یادآور خاطرات با شکوه روزهایی است که دلاورمردان نیروی دریایی ارتش بر اساس تکلیف، سدی شدند در مقابل سیلاب‌های دشمن متجاوز.
کد خبر: ۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴ - 27November 2013

پیام فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش به مناسبت روز نیروی دریایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص)، به مناسبت هفتم آذر ماه، روز نیروی دریایی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفتم آذر ماه یادآور خاطرات با شکوه روزهایی است که دلاورمردان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس تکلیف، گوش به فرمان ولایت و با اندیشهای پاک و نیتی خالص، سدی شدند در مقابل سیلابهای دشمن متجاوز و با جانفشانی در راه خدا، حیاتی شدند در پیکره نیروی دریایی تا امروز جوانان برومند این مرز و بوم با پیشروی در آبهای بیکران الهی حافظ صلح و آرامش ایران اسلامی و مصداق فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا "مظهر اقتدار ملت ایران در دفاع از منافع کشور در خلیج فارس و دریای عمان" گردند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه حماسهسازان هفتم آذر، توفیقات روزافزون همرزمان دریادلم در نیروی دریایی راهبردی را ظلّ عنایات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تحت هدایتهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنهای عزیز(مدظلهالعالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) آجا
سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار