سی و هفتمین فجر پایداری-35

وزیر ارتباطات: پیام راهپیمایی امروز پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات اسفند است

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: با این راهپیمایی باشکوه از هم اکنون این پیام برای دشمنان و رسانه های معاند مخابره شده که پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران در انتخابات اسفند در راه است.
کد خبر: ۷۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ - 11February 2016

وزیر ارتباطات: پیام راهپیمایی امروز پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات اسفند است

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، گفت: مشارکت و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار گسترده بود و این می تواند پیام بسیار خوبی برای انتخابات اسفندماه به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: این پیام از هم اکنون برای دشمنان و رسانه های معاند مخابره شده است و از هم اکنون می دانند پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران در راه است.

واعظی با اشاره به اینکه برجام فرصت های مناسبی را پیش روی کشور قرار داده است اظهار داشت: باید از این فرصت استفاده کرد و سرمایه گذاران خارجی را به سوی کشور هدایت کرد تا از این طریق روند رو به رشد کشور تسریع شود.

وی با بیان اینکه سیستم دفاعی و امنیتی در ایران بسیار خوب است و این یک نقطه اتکا در برابر دشمنان به حساب می آید بیان کرد: ایران کشوری است که از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث شده که ما بتوانیم در سطح منطقه حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم در زمینه تجهیزات دفاعی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

نظر شما
پربیننده ها