فرمانده جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در نهاوند:

هرگونه القای ناتوانی داخلی در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئله نفوذ بسیار مهم است و القای هرگونه ناتوانی داخلی و بیان ما نمی‌توانیم در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۷۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ - 16February 2016

هرگونه القای ناتوانی داخلی در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است

به گزارش گروه استان های دفاع پرس، سردار سرتیپ سید محمد باقرزاده در مراسم یادواره شهدای گردانهای 152 و 159 حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان نهاوند اظهار داشت: ملت ما نخواهند گذاشت که دستاوردهای امام و شهدا از بین برود و این راه را ادامه خواهند داد که نمونه بارز پایبندی به آرمان شهدا را در راهپیمایی امسال مشاهده کردیم.

وی گفت: مردم در 22 بهمن پیوندشان با ولایت و شهدا را نشان دادند که پیام این حضور را به آنهایی میگوییم که در یک موضع منفعلانه و باروحیهای ضعیف دل به امریکا بستند و فکر میکنند که امریکا گرهگشایی میکند.

فرمانده کمیته جستوجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما نگران وادادگان به آمریکا هستیم و پیام امروز شهدا این است که به وادادگان به امریکا و سادهلوحان در مقابل امریکا رأی ندهید.

وی عنوان کرد: مسئله نفوذ بسیار مهم است و امریکا میخواهد در انتخابات به مراکز تصمیمگیری و تصمیم سازی و در افکار و ارکان نظام نفوذ کند و با وارد کردن افراد سادهلوح و کسانی که مرعوب امریکا هستند به بدنه نظام ضربه خود را بزند.

باقرزاده با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه در جزیره فارسی گفت: بر اساس اصول نظامی اگر دشمنی در مرز ما نفوذ کند باید همانجا به دشمن تودهنی زد چون آنجا جای تحلیل سیاسی نیست ولی متأسفانه بعضیها گفتند که این آمریکاییها را برخلاف عرف دیپلماتیک دستگیر کردید.

وی افزود: صحنهٔ رزم که صحنه عرف سیاسی و دیپلماتیک نیست، جای بحث دیپلماسی در ژنو و وین و اینجور جاها است. یک رزمنده و سرباز باید در اولین حرکت دشمن را منکوب کند و اجازه تصمیمگیری و اقدام به او ندهد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: سپاه با اقدامات بازدارنده خود اجازه نداد که آمریکاییها ریسک کنند و بخواهند اقدامی انجام دهند و رزمندگان اسلام همانجا آنها را زمینگیر کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز که انتخابات نزدیک است مردم باید هوشیار و آگاه باشند و حواسشان را جمع کنند چراکه دشمن میخواهد در کشور ما نفوذ کند و در مراکز تصمیمگیری و تصمیم سازی وارد شود و افکار و اقدامات مسئولان را تحت کنترل خود بگیرد.

وی گفت: القای ناتوانی در راستای اجرای پروژه نفوذ دشمن است و هرگونه بیان اینکه ما نمیتوانیم در راستای پروژه نفوذ است که در این راه باید همه هوشیار باشیم و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار