استاندار قزوین:

انقلاب و کشور به برکت خون شهدا تنومند شده است

دکتر فریدون همتی گفت: انقلاب و کشور به برکت خون شهدا تنومند شده است و به برکت خون این عزیزان است که امروز این مسیر را با قدرت کامل می پیماییم.
کد خبر: ۷۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ - 22February 2016

انقلاب و کشور به برکت خون شهدا تنومند شده است

به گزارش دفاع پرس از قزوین، دکتر فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین که شب گذشته با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و مدیران کل استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب و کشور به برکت خون شهدا تنومند شده است و به برکت خون این عزیزان است که امروز این مسیر را با قدرت کامل می پیماییم.

همتی در ادامه تصریح کرد: با رهبری امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای کشف راه روشن و حقیقت میسر است و برکت وجود این عزیزان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی جامعه می تواند جان مایه حرکت های نظام و مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و ستاد کنگره شهدا افزود: کمیته های ستاد کنگره شهدا به 12 کمیته افزایش و تا ده روز آینده اعضاء پیشنهاد های خود را به سرهنگ طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ارسال و برنامه های عملیاتی خود در حوزه اجرای امور ستاد کنگره ارائه نمایند.

دکتر همتی تاکید کرد: هر یک از ادارات و دستگاه ها با بودجه های فرهنگی خود کار را آغاز و پروژه های تعریف شده را انجام دهند.

استاندار قزوین تصریح کرد: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس موضوع بسیار مهمی است که از آقای حبیبی معاون عمرانی استانداری می خواهیم که جلساتی را برگزار و با کمک بسیج سازندگی به سرعت وارد فاز اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس شوند که البته طراحی خوبی هم توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس برای آن صورت گرفته است.

وی با اشاره به یادمان های شهدای گمنام استان تاکید کرد: شهرداری ها و مسئولین برخی نقاطی که تاکنون اقدام به ساخت یادمان شهدای گمنام نکرده اند در اسرع وقت موضوع احداث یادمان شهدای گمنام را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش و همت کنند و کارهای باقی مانده کنگره شهدا را به سرعت پیگیری و به اتمام برسانند تا در نیمه دوم سال آینده کنگره شهدای استان برگزار شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار