وحید دستجردی در جمع خبرنگاران:

ملت با حضور در انتخابات جایگاه مردمسالاری ما را به جهان اعلام کنند

وزیر اسبق بهداشت گفت: امیدوارم جمعیت زیادی که در انتخابات شرکت می‌کنند جایگاه نظام جمهوری اسلامی و مردمسالاری ما را به جهان اعلام کنند.
کد خبر: ۷۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ - 26February 2016

ملت با حضور در انتخابات جایگاه مردمسالاری ما را به جهان اعلام کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از صبح شاهد این بودم که مردم مجتمع و انبوه برای حضور در انتخابات پای صندوقهای رای شرکت کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم جمعیت زیادی که در انتخابات شرکت میکنند جایگاه نظام جمهوری اسلامی و مردمسالاری ما را به جهان اعلام کنند.

دستجردی به ضرورت شکلگیری مجلسی مقتدر اشاره کرد و گفت: مجلس در راس امور است و به هر میزان که مردم و نمایندگان با اقتدار در این عرصه وارد شوند به اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده میشود بنده فکر میکنم در رایگیری که انجام خواهد شد نشان داده میشود که آرای آنها با چه کسانی خواهد بود و در آن صورت آن اشخاص پیروز واقعی هستند زیرا به پشتوانه مردم وارد مجلس شدهاند.

وزیر اسبق وزیر بهداشت همچنین درباره پیام حضور مردم در عرصه بینالملل، گفت: با توجه به اینکه کشورهایی که ادعای پیشرفت دارند زمانی که انتخابات برگزار میکنند جمعیت کمی در آن انتخابات شرکت میکنند اما حضور مردم در پای صندوقهای رای در جمهوری اسلامی نشاندهنده آن است که بعد از 37 سال نظام جمهوری اسلامی همچنان پابرجا و مستحکمتر از قبل خواهد بود و نشان میدهد که این ملت اقتدار و عزت خود را حفظ کرده است و همیشه در صحنه حضور دارند.

وی در پایان تاکید کرد: دنیا باید بداند جمهوری اسلامی مستدام و مقتدر است و تمام مردم آن از عزت نظام، استقلال و آزادی خود دفاع خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار