فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد؛

برخورد با عوامل ایجاد نا امنی در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: با عوامل ایجاد ناامنی در این شهرستان پس از اعلام نهایی شمارش آراء برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ - 27February 2016

برخورد با عوامل ایجاد نا امنی در بروجرد

به گزارش گروه استان های دفاع پرس، سرهنگ پاسدار علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد درباره برخورد با عوامل ایجاد نا امنی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه نامزدهای انتخاباتی پس از شمارش آراء از مصونیت قضایی برخوردار نیستند، ایجاد نا امنی از سوی هرکدام از آنها برخورد جدی با هماهنگی دستگاه قضا را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: همه مراحل رای گیری شهرستان بروجرد نظیر صندوقها، انتخابات و جمعآوری صندوقها در سلامت کامل انجام شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره اینکه انتخابات در این شهرستان به دور دوم کشیده شده است، افزود: آمادگی برقراری امنیت به نحو شایسته در دوره دوم انتخابات در این شهرستان وجود دارد.

دلیری ادامه داد: درصورت نیاز به نیروهای جدید از طریق نیروی انتظامی استان لرستان نیرو تزریق میشود.

وی یادآور شد: برخورد با تجمع ستادهای انتخاباتی نامزدهای حوزه بروجرد از شب گذشته آغاز شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: در برگزاری انتخابات در این شهرستان هیچگونه دخل و تصرف غیری در آن وجود نداشته است.

دلیری با اشاره به اینکه همه نامزدهای انتخاباتی بروجرد به برگزاری سالم انتخابات در این شهرستان واقف هستند، تصریح کرد: همه نامزدهای انتخاباتی این شهرستان در برابر قانون تمکین میکنند.

 وی با اشاره به رتبه بالای سلامت انتخابات در بروجرد اظهار کرد: با وجود صحت انتخابات از منابع رسمی دلیلی برای تعرض نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها در این حوزه وجود ندارد.

 فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: با توجه به برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه در این شهرستان هرگونه تعرض و ایجاد ناامنی از سوی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها به معنای ایجاد چالش از سوی آنها است.

دلیری تاکید کرد: نیروی انتظامی بروجرد اجازه هیچگونه تجمع و ایجاد ناامنی از سوی نامزدهای انتخاباتی که موفق به پیروزی در این انتخابات را نداشتهاند نمیدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار