جعفری:

جمهوری اسلامی فرصتی بزرگ برای متفکران آزاده جهان است

رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: مشکل دشمن انرژی هسته ای و موشک نیست بلکه افکار واندیشه هایی است که از طریق جمهوری اسلامی به همه دنیا سرایت پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶ - 02December 2013

جمهوری اسلامی فرصتی بزرگ برای متفکران آزاده جهان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علیاصغر جعفری" رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در مراسم تقدیر از برنامهسازان منتخب برنامههای هفته بسیج و دفاع مقدس شبکههای رادیویی اظهار داشت: ما در دورانی زندگی میکنیم که بشر به ظرفیت هوشی و ادراکی بسیار بالایی دست پیدا کرده که اگر این ظرفیت را در مسیر درستی قرار دهد میتواند راه سعادت و کمال را با سرعتی بسیار بیشتر از پیشینیان طی کند.

وی افزود: بعد از حکومت پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی( ع) هیچ کدام ازائمه اطهار(ع) فرصت حکومت پیدا نکردند و این مسیر ادامه پیدا کرد تا امروز که به برکت خون شهدا شرایط برقراری حکومت اسلامی در ایران عزیز فراهم شده است.

جعفری ادامه داد: مسلماً ظهور حضرت ولی عصر(عج) و ایجاد حکومت اسلامی توسط ایشان بدون مقدمه امکانپذیر نیست و باید مقدمات شرایط این حکومت تهیه و تدارک دیده شود. جمهوری اسلامی با رسالتی که بر دوش دارد میتواند زمینهساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد و وظایف خود را به عنوان جزیی از حکومت ایشان به انجام  برساند.

وی با بیان اینکه استکبار با ایران مقابله میکند چون با تفکر جدیدی که جمهوری اسلامی در دنیا به راه انداخته مشکل دارد، گفت: مشکل دشمن انرژی هستهای و موشک نیست، بلکه افکار و اندیشههایی است که از طریق جمهوری اسلامی به همه دنیا سرایت پیدا کرده است. مشکل دشمن مسائل نظامی نیست، بلکه الگوهایی است که توسط جمهوری اسلامی در حوزه  سیاست دینی و دموکراسی دینی تبیین و به مردم دنیا عرضه شده است.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، ایجاد جمهوری اسلامی را ایجاد فرصت بسیار بزرگ برای اندیشمندان و متفکران آزاده دنیا دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد جمهوری اسلامی ایجاد روشنی و سپیدی و نور در برابر همه تاریکیها و زشتیهای موجود در دنیا است؛ همه ما باید از این فرصت به وجود آمده استفاده کنیم و خلاءها و کم و کاستیهایی که در این زمینه وجود دارد را پر کنیم.

نظر شما
پربیننده ها