رمان "افرا" در جمع نامزدهای جایزه ادبی شهید غنی‌پور

سیزدهمین دوره جشنواره ادبی شهید حبیب‌غنی‌پور نامزدهای دریافت جایزه خود در سال جاری را در سه بخش از چهار بخش این جشنواره معرفی کرد.
کد خبر: ۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴ - 02December 2013

رمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نامزدهای دریافت جایزه سیزدهمین دوره جشنواره ادبی شهید حبیب غنیپور معرفی و کتاب "افرا" نوشته حسینعلی جعفری در جمع نامزدها در بخش رمان با موضوع انقلاب و دفاع مقدس قرار گرفت.

در جلسه داوری نهایی این جایزه و در گروه رمان با موضوع انقلاب و دفاع مقدس با سرداوری خسرو باباخانی و داوری محمدعلی قربانی و نبیالله بابایی، آثار "دخیل عشق" نوشته مریم بصیری، "داستان من" نوشته جمشید طاهری، "آواز ابابیل" نوشته مجید پورولی کلشتری، "کمانی برای آرش" نوشته محمد محمودی نورآبادی، "افرا" نوشته حسینعلی جعفری و "قیدار" نوشته رضا امیرخانی به عنوان نامزدهای دریافت این جایزه در بخش رمان با موضوع انقلاب و دفاع مقدس انتخاب شدند.

این آثار پس از بررسی 62 عنوان کتاب در دور دوم داوری این جشنواره و برپایی جلسات داوری در فاصله پنج ماه گذشته انتخاب شدند.

یادآور میشود؛ جایزه ادبی شهید غنیپور که به همت مرحوم امیر حسین فردی مدیر سابق دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور از دل مسجد جوادالائمه(ع) متولد شده، از اتفاقهای مهم ادبی است و با برگزاری 12 دوره امروز دیگر یک جایزه نامآشنا و معتبر بین اهالی ادبیات داستانی معاصر به شمار میرود.

برگزیدگان سیزدهمین دوره این جایزه ادبی اسفند ماه سال جاری در همان مسجدی معرفی میشوند که جایزه پا گرفت و البته یاد و نام پدر معنوی جایزه ادبی شهید غنیپور هم زنده خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار