دو شهید گمنام عملیات خیبر در دانشگاه فرهنگیان مشهد آرام گرفتند

پیکر مطهر دو شهید گمنام عملیات خیبر که 18 و 28 ساله بودند در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد آرام گرفتند.
کد خبر: ۷۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ - 07March 2016

دو شهید گمنام عملیات خیبر در دانشگاه فرهنگیان مشهد آرام گرفتند

به گزارش دفاع پرس از مشهد، باز فاطمیه از راه رسید و خبر تشییع شهدای گمنام دهان به دهان می­گشت. این شهدا با گذشت حدود چهارده قرن از شهادت امابیها حضرت زهرا(س) در شهر ما حضور پیدا می­کنند تا ما را از خواب غفلت بیدار کنند و ما را متوجه این مطلب کنند که استقامت برای دین و پایمردی پای ولایت محدود به زمان نیست و همه اعصار را شامل می­شود و تا ظهور حضرت حجت(عج) این خط که ریشه در تاریخ اسلام دارد ادامه خواهد داشت.

این بار دو شهید گمنام میهمان مرکز فرهنگیان خراسان رضوی مستقر در مشهد بودند تا با آرام گرفتن در این مرکز تعلیم و تربیت راهنمایی باشند برای کسانی که مشق عشق می­کنند و راه و رسم رسیدن به خدا و رساندن دیگران به معبود را می ­آموزند و نسلی را تربیت می­کنند که زمینهساز ظهور آخرین نور الهی خواهند بود.

در مراسم تشییع دو شهید گمنام عملیات خیبر که 18 و 28 سال داشتند جمعی از دانشجویان مرکز فرهنگیان حضور پیدا کرده بودند.

حجت­ الاسلام­ والمسلمین خداوردی از اساتید حوزه و دانشگاه در این آئین اظهار داشت: همه شهدا در امتداد خون سیدالشهدا قدمهای استواری برداشتند و تمام هم و غمشان دین و اسلام و انقلاب بود.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 81 شهید این مرکز افزود: شهدا معلمان مبانی انقلاب بودند. هر لحظه نفس کشیدن آن­ها در میدان نبرد باعث تثبیت جمهوری اسلامی شد.

خداوردی تصریح کرد: شهدا دو بُعد انقلاب را یعنی جهاد و شهادت را تثبیت کردند و نظام جمهوری اسلامی ایران با ولایتمداری و استکبارستیزی به این جایگاه دست پیدا کرده است. آنها به پشتوانه خداوند در روزگاری که همه به این مملکت پشت کرده بودند به ندای امام امت لبیک گفتند و در برابر دنیای استکبار ایستادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار