پنجاه گفتگو با هنرمندان سینمای ایران کتاب شد

پنجاه گفتگوی محمود گبرلو با هنرمندان سینمایی ایران تبدیل به یک کتاب شد.
کد خبر: ۷۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ - 12March 2016

پنجاه گفتگو با هنرمندان سینمای ایران کتاب شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب پنجاه گفتگو با هنرمندان سینمای ایران در قاب «هفت»  شامل مشروح گفتگوهایی است که «محمود گبرلو» تهیهکننده، سردبیر و مجری برنامه تلویزیونی «هفت» طی سالهای ۹۱ تا ۹۴ با هنرمندان و کارشناسان فرهنگی انجام داده است. او همچنین برای هر گفتگو مقدمه کوتاهی نوشته و حس خود از همکلامی با مهمان حاضر در گفتگو را بیان کرده است.

نکتهای که در گزینش و چینش این کتاب قابل تأمل است، حضور چهرههای شاخص از طیفها و گرایشهای مختلف فکری است. چهرههایی که در عرصه فرهنگ و سینما حضور دارند و اینجا در فضایی مبتنی بر تعامل، به ارائه دیدگاههایشان پرداختهاند.

مسعود کیمیایی، رخشان بنیاعتماد، ابراهیم حاتمیکیا، تهمینه میلانی، کیانوش عیاری، مسعود جعفریجوزانی، کمال تبریزی، پوران درخشنده، مجبتی راعی، محمدمهدی عسگرپور، سیدرضا میرکریمی، مسعود دهنمکی و پرویز شیخطادی فیلمسازان شاخصی هستند که گفتگوی «محمود گبرلو» با آنها در این کتاب منتشر شده است.

گفتوگو با چهرههایی چون حجتالاسلام علیرضا پناهیان، حجتالاسلام سیدکاظم علوی، مریم امینی (آوینی) و مجید شاهحسینی و چهرههای ماندگار سینمای ایران، از چنگیز جلیلوند و محمدمهدی دادگو تا امیر اثباتی، از ایرج رامینفر، علیرضا زریندست و حسن زاهدی تا حسین عرفانی، عبدالله اسکندری و کارن همایونفر از دیگر گفتگوهایی است که در این کتاب ارائه شده است.

فهرست بازیگرانی که گفتگوی گبرلو با آنها را در این کتاب خواهید خواند، به ترتیب زمان انجام گفتگو، عبارتنداز: داریوش ارجمند، سعید راد، حمید فرخنژاد، آتیلا پسیانی، هانیه توسلی، حامد بهداد، مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، مصطفی زمانی، آنا نعمتی، بهرام رادان، مریلا زارعی، پروانه معصومی، ابوالفضل پورعرب، رضا کیانیان، شهاب حسینی، اکبر عبدی، بابک حمیدیان، مهدی فخیمزاده، مهران احمدی، پانتهآ بهرام، محمود پاکنیت، نیکی کریمی و علی نصیریان.

طراح و گرافیست کتاب «پنجاه گفتگو»، مینا سادات حسینی و علی افشار ویراستار آن بوده است. این کتاب توسط انتشارات «دیداد» منتشر و تا پایان امسال روانه بازار کتاب خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار