جدیدترین اثر بهزاد بهزادپور؛

فیلم‌نامه "فوق سری" تا دو ماه آینده به بازار می‌آید

این فیلمنامه درباره توطئه‌هایی است که غربی‌ها در مورد ایران انجام می‌دهند.
کد خبر: ۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴ - 07December 2013

فیلم‌نامه

سید مظفر شجاعی مدیر اجرایی انتشارات نیستان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: فیلم نامه "فوق سری" نوشته بهزاد بهزاد پور با دویست و ده صفحه و تیراژ 1200 جلد طی دو ماه آینده به بازار میآید و در دسترس علاقهمندان قرار میگیرد.

وی افزود: این فیلمنامه درباره توطئههایی است که غربیها در مورد ایران انجام میدهند. طبق قصهای که در این فیلمنامه مطرح میشود یک کشتی از سواحل یکی از کشورهای غربی جدا و به طرف ایران میآید، این در حالی است که طبق نقشههایی که غربیها برای ایران کشیدهاند یک محموله خطرناک شیمیایی به همراه یک بمب دراین کشتی کار گذاشته شده تا با استناد به آن کشور ایران را به داشتن سلاح شیمیایی متهم کنند.

سید مظفر شجاعی ادامه داد: آن چیزی که در قالب کار چاپ و نشر برای ما اهمیت دارد کیفیت فیلمنامه است، ممکن است که یک فیلمنامه در ژانر کمدی آنقدر قوی و محکم باشد که ما را برای چاپ و نشر ترغیب کند. همان طور که کارکردن در ژانرهای ارزشی و دفاع مقدس لازم است کارکردن در دیگر ژانرهای سینمایی نیز لازم و ضروری به نظر میرسد چرا که ادبیات با همه ژانرها و گونه ها معنا میگیرد. فیلم نامههایی از سید مهدی شجاعی و مجید مجیدی و محمد رضا گوهری که از نویسندگان خوب کشور ما هستند در این انتشارات به چاپ رسیده است.

مدیراجرایی انتشارات نیستان در رابطه با عدم محدودیت در چاپ و تکثیر فیلمنامه ها این انتشارات اظهار داشت: این انتشارات هم فیلم نامه هایی را تولید شده است را چاپ کرده و هم فیلمنامه هایی را که تولید نشده است را، چاپ فیلمنامه هایی که فیلم آنها ساخته شده این امکان را به تماشاگر می دهد که اصل فیلمنامه را با آن چیزی که به عنوان فیلم روی پرده سینما آمده مقایسه کند.

نظر شما
پربیننده ها