سرپرست روابط‌عمومی آستان قدس رضوی خبر داد

پخش زنده برنامه‌ تحویل سال نو از جوار بارگاه رضوی

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از پخش زنده برنامه‌های لحظه تحویل سال نو در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ - 19March 2016

پخش زنده برنامه‌ تحویل سال نو از جوار بارگاه رضوی

به گزارش دفاع پرس، بهنقل از پایگاه اطلاعرسانی آستان قدس رضوی، سید احمد هاشمآبادی با اشاره به اقدامات تدارک دیده شده در حوزه رسانه و روابط عمومی اظهار داشت: همچون سالهای گذشته در لحظه تحویل سال، تصاویر حرم رضوی و ضریح مطهر به صورت زنده و مستقیم از طریق شبکههای مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد.

وی گفت: برای نخستین بار ویژه برنامه تحویل سال 95 از شبکه قرآن سیما با محوریت حرم مطهر رضوی به صورت زنده و مستقیم پخش میشود و همچنین شبکههای رادیویی خراسان، ایران، قرآن، معارف، جوان و رادیوهای استانی سراسر کشور نیز در ارتباطهای جداگانه به انعکاس ویژه برنامه لحظه تحویل سال حرم مطهر خواهند پرداخت.

هاشمآبادی تاکید کرد: مقدمات لازم برای پخش کامل سخنرانی مقام معظم رهبری از جوار بارگاه منور رضوی در روز اول فروردین از همه شبکههای سراسری فراهم شده و طبق هماهنگیهای انجام شده شبکههای مختلف سیما اعم از شبکههای استانی و سراسری به ویژه شبکه قرآن برنامه تحویل سال حرم مطهر رضوی را به صورت زنده انعکاس میدهند.

وی همچنین پخش ویژه برنامه «قطار همدلی» از شبکه یک سیما و «دوربین شما» از شبکه مستند سیما را از جمله برنامههای تولیدی حرم مطهر در ایام نوروز ذکر کرد.

سرپرست ادارهکل روابط عمومی آستان قدس رضوی اضافه کرد: همه ویژه برنامههای نوروزی ضبط شده در حرم مطهر رضوی پس از مانیتورینگ بر روی وب سایت «فیلم رضوی» بارگزاری میشود و علاقهمندان میتوانند به منظور دریافت این برنامهها به نشانیfilm.aqr.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: انتشار مجموعه «گنجینههای خورشید» روایتی از موزهها و گنجینههای آستان قدس رضوی به دو زبان انگلیسی و عربی، انتشار تقویم و سررسید آستان قدس رضوی در شمارگان 10هزار نسخه، انتشار روزانه نشریه و ویژه نامه حرم سال و کتاب راهنمای زائر تحت عنوان «مسیر بهشت» و حضور در نمایشگاه کتاب نجف از 2 تا 11 فروردین از دیگر فعالیتهای نوروزی اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی است.

نظر شما
پربیننده ها