قائدامینی خبر داد

راه‌اندازی 4 بیمارستان صحرایی بین‌المللی در نقاط مرزی کشور

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: برای راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی 200 میلیارد ریال هزینه شده است و تاکنون سه ‏میلیون ‏نفر از بیماران از خدمات ویزیت و عمل جراحی رایگان برخوردار شده‌اند‎.‎
کد خبر: ۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳ - 07December 2013

راه‌اندازی 4 بیمارستان صحرایی بین‌المللی در نقاط مرزی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "روحالله قائدامینی" معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در مورد برخی اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج گفت: اعزام تیمهای درمان برای درمان و معاینه رایگان مردم در مناطق محروم در هفته بسیج انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال 70 بیمارستان ثابت و صحرایی در کشور به همت سازمان ایجاد خواهد شد که تاکنون 25 بیمارستان صحرایی در استان های آذربایجان شرقی، غربی، گلستان، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، کردستان، بوشهر و هرمزگان ایجاد شده و بقیه تا پایان سال راه اندازی می شود.

قائدامینی افزود: برای راهاندازی این تعداد بیمارستان صحرایی 200 میلیارد ریال هزینه شده است و تاکنون سه میلیون نفر از بیماران از خدمات ویزیت و عمل جراحی رایگان در این بیمارستانها برخوردار شدهاند.

وی ادامه داد: چهار بیمارستان صحرایی بینالمللی در نقاط مرزی کشور تا پایان سال نیز راهاندازی میشود؛ این بیمارستانها در مناطق مرزی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان ایجاد خواهد شد.

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: توزیع ناعادلانه پزشک به مناطق محروم، چالشهای بیمهای، امکانات ناکافی و کمبود اعتبار از مهمترین مشکلات عرصه درمان است و به همین منظور سازمان برای رفع این مشکلات، کارگروههایی از متخصصان تشکیل داده تا این مسائل را بررسی کنند.

نظر شما
پربیننده ها