ما آماده‌ایم-352/ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب:

معرفی شهدای شاخص ارتش در راهیان نور 95

ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راهیان نور سال 95 با ارائه زندگینامه و وصایای شهدای شاخص تلاش دارد تا بخشی از زوایای شخصیتی این عزیزان را به جامعه مخاطب معرفی کند.
کد خبر: ۷۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 29March 2016

معرفی شهدای شاخص ارتش در راهیان نور 95

حجتالاسلام کاظم زادگان، ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تاکیدات مقام معظم رهبری دراین رابطه اظهار داشت: از آنجا که شهدا بهترین الگوهای اجتماعی و تربیت یافته گان مکتب اسلام و انقلاب هستند لذا همه ارگان ها و دستگاههای فرهنگی و عقیدتی در قبال آنها مسئولیت دارند و باید نهایت تلاش خود را در راستای معرفی سیره و سبک زندگی این عزیزان به کار ببندند.

ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب در خصوص فعالیتهای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راهیان نور سال 95 با ارائه زندگینامه و وصایای شهدای شاخص تلاش دارد تا بخشی از زوایای شخصیتی این عزیزان را به عنوان الگوهایی مناسب برای نسل جوان  به جامعه مخاطب معرفی کند.

وی افزود: در این رابطه تاکنون در خصوص زندگینامه و وصایای شهید بابایی، شهیدعاشوری، شهید مدنی، شهید آبشناسان، شهید دوران، شهید فکوری و صیاد شیرازی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خوبی صورت گرفته است.

حجتالاسلام کاظم زادگان با بیان اینکه امسال هم همچون سنوات گذشته آماده پذیرایی از زائران راهیان نور هستیم افزود: این پذیرایی تا آخرین روز ایام تعطیلات نوروزی وجود دارد و ارتش جمهوری اسلامی ایران با برنامه های مختلفی همچون نمایشگاههای مهم فرهنگی و هنری، نمایشگاههای رزمی و مهندسی، یادمان های چزابه، دهلاویه، هویزه، و پایگاه رزمی فرهنگی میشداغ در خدمت راهیان نور است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار