کارشناس بین‌الملل در گفت‌وگو با دفاع پرس:

داعش، کودک ناخلف بی‌صداقتی غرب در مبارزه با تروریسم است

قنادباشی گفت: داعش همان کودک ناخلفی است که مولود رژیم‌های غربی است و اکنون دامنگیر همین کشورها شده است و عواقب اقدامات خودشان بوده و کشورهای غربی در معارضه با کشورهای سوری اقدامات زیادی کردند.
کد خبر: ۷۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ - 17April 2016

داعش، کودک ناخلف بی‌صداقتی غرب در مبارزه با تروریسم است

جعفر قنادباشی کارشناس امور بینالملل در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره عدم صداقت طرف غربی در حل معضل تروریسم گفت: شواهد بسیار زیادی وجود دارد که آمریکاییها در کمک به داعش دخالت داشتهاند و تصاویری که به تازگی منتشر شده است نشاندهنده هواپیماهای آمریکایی است که بر فراز عراق کمکهای تسلیحاتی ویژه میکنند.

وی ادامه داد: غیر از این کمکهای تسلیحاتی، ائتلاف آمریکاییها علیه داعش نیز وجود دارد که عملا در جهت مقابله با این پدیده سرطانی هیچ فعالیتی انجام نمیگیرد که این ائتلاف حدود یکسال پیش شکل گرفت که در برابر داعشیها ایستادگی کند؛ولی وقتی به کارنامه این ائتلاف مراجعه میکنیم چیزی جز خرابکاری و حرکتهای فرمایشی نمیبینیم.

این کارشناس امور بینالملل اظهار داشت: داعش همان کودک ناخلفی است که مولود رژیمهای غربی است و اکنون دامنگیر همین کشورها شده است و عواقب اقدامات خودشان بوده و کشورهای غربی در معارضه با کشورهای سوری اقدامات زیادی کردند و هم تسلیحات و هم کمکهای فکری در اختیار آنها قرار دادند.

قنادباشی بیان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به مستندات و شواهدی که میتوان بر روی آن صحه گذاشت و عدله ارائه داد موضوع را پیرامون داعش مطرح فرمودند و این امر تنها درباره داعش قابل بیان نیست بلکه هر تفرقه و فتنهای که برای از میان برداشتن حق ایجاد شود صادق خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها