مادر شهید مدافع حرم "صادق عدالت اکبری":

صادقم متعلق به اسلام و سپاه بود

مادر شهید مدافع حرم "صادق عدالت اکبری" در مراسم تشییع پیکر فرزندش گفت: صادق متعلق به من و پدرش نبود بلکه متعلق به مردم تبریز، متعلق به سپاه و اسلام بود. از خداوند می‌خواهم که این قربانی ما به امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و زینبش را قبول کند.
کد خبر: ۷۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ - 25April 2016

صادقم متعلق به اسلام و سپاه بود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید "صادق عدالت اکبری" شانزدهمین شهید مدافع حرم خطه آذربایجان است. وی متاهل و متولد سال 67 در تبریز است که مدتی پیش داوطلبانه به منظور دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفت و در سالروز وفات عمه سادات در جنوب غربی حلب به شهادت رسید.

شهید اکبری از مربیان تخریب و عضو یگان عمار بود که به دست تکفیریهای وهابی به همرزمان شهیدش پیوست و پیکرش روز گذشته مورد استقبال مردم و مسئولین شهر تبریز قرار گرفت.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهر تبریز تشییع شد. مادر شهید اکبری در این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع فرزندش گفت: امروز واقعا جای صادق خالی است. تشییع جنازه شهیدی نبود که صادق در آنجا حضور نداشته باشد. یقین دارم همین الان هم خودش حضور دارد؛ محال است حضور نداشته باشد. از شما مردم غیور آذربایجان و تبریز تشکر دارم.

وی افزود: صادق متعلق به من و پدرش نبود بلکه متعلق به مردم تبریز، متعلق به سپاه و اسلام بود. از خداوند میخواهم که این قربانی ما به امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و زینبش را قبول کند و از امام زمان خواهانم به برکت خون تمامی شهدا محافظ رهبر عزیزمان باشد.

مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری ادامه داد: رهبرا، رهبر عزیزم صادق کم است و صادقها کم هستند. صادق و خودم و همه طایفه فدای تار مویت، رهبر عزیز با تو خواهیم خندید و با غمهای شما غمگین خواهیم شد.

خاطرنشان میسازد؛ پیکر پاک شهید صادق عدالت اکبری پس از تشییع در میدان شهدای شهر تبریز به وادی الرحمه این شهر منتقل شد تا در کنار شهیدان گلگون کفن به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها