مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اردبیل:

بیش از ۱۰۰ برنامه بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در اردبیل اجرا می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران و روز معلم، بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ - 26April 2016

بیش از ۱۰۰ برنامه بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام نجات فیاضی پیش از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و روز معلم در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یکی از نهادهای مقدسی است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران متولد شد و این مجموعه به عنوان یکی از سرمایهگذاری بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده که این نهاد به عنوان متولی بسیج نیز در کشور فعالیت میکند.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصهها حضوری فعال داشته است که نمونه بارز آن دفاع از خاک میهن اسلامی در 8 سال دفاع مقدس بوده که بعد از جنگ نیز سپاه در بخشهای مختلفی از جمله مقابله با جنگ نرم، سازندگی و محرومیتزدایی خدمات ارزندهای را انجام داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: بعد از 8 سال دفاع مقدس سپاه در عرصه سازندگی کمکهای شایانی به دولت وقت انجام داد که تمامی این اقدامات در راستای خدماترسانی به مردم محروم بود که در کنار این خدمات، سپاه توان دفاعی خود را نیز برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان نظام افزایش داده است.

فیاضی با اشاره به فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم، تصریح کرد: شهید مطهری از جمله شخصیتهای مهم در شکلگیری انقلاب اسلامی ایران بود که در اوایل انقلاب اسلامی روحخودباوری را در کشور ایجاد کرده و در مقابل اندیشههای غلطی همچون جدایی دین از سیاست ایستادگی کرد و در واقع یک مرزبان برای انقلاب بود.

وی بیان کرد: جامعه امروزی ایران اگر بخواهد در مقابل توطئههای دشمنان ایستادگی کند باید با اندیشههای شهید مطهری آشنا باشد که سپاه و بسیج در عرصه تولید فکری تلاش میکنند که اندیشههای این شهید والامقام را در جامعه ترویج دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از 11 اردیبهشت ماه تا روز 17 اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است که بیش از 100 برنامه فرهنگی به مناسبت این هفته در سطح استان به انجام میرسد.

نظر شما
پربیننده ها