فرمانده سپاه استان قم:

خط مقاومت امتداد حماسه هشت سال دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان قم در همایش روز قشر بسیج فرهنگیان استان گفت: امروز حضور در خط مقاومت و دفاع از حرم های اهل بیت(ع)، امتداد حماسه هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ - 07May 2016

خط مقاومت امتداد حماسه هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار غلامرضا احمدی در همایش روز قشر بسیج فرهنگیان استان قم در حسینیه ثارالله ستاد سپاه طی سخنانی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای خود با اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، معلمان و دانش آموزان عضو اتحادیه های انجمن های اسلامی کشور، تهدیدها را تبیین فرمودند و از معلمان و اساتید به عنوان فرماندهان قرارگاه جنگ نرم نام برده و دانشجویان و دانش آموزان را افسران جنگ نرم نامیدند.

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند هر مسئولیت شما تنگه احدی است که باید از آن پاسداری کنید، تاکید کرد: از منظر ایشان، حقیقتا یک یک شما رزمندگان گمارده شده در تنگه احدی هستید که با غفلت معدودی از افراد، پیروزی 95 درصدی به شکست سنگین و وقایع تلخی همچون شهادت حمزه سیدالشهدا و جراحت شدید پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) منجر خواهد شد.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: امروز حماسه مقاومت مردم مسلمان و مظلوم یمن، غزه، فلسطین، سوریه و عراق و ... ادامه دفاع مقدس هشت ساله ما است.

وی یادآور شد: در آن روزها معلمان و دانش آموزان مدرسه ها را ترک کرده و در جبهه ها حضور یافتند و می بینیم امتداد آن خط مقدم که در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت و رهبری امام عزیز به پیروزی رسید، امروز با رهبری مدبرانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی تا حماسه شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم ادامه دارد.

 احمدی خاطرنشان ساخت: دشمنی که در ابتدای جنگ با نزدیکترین نقطه شهری ما دو کیلومتر فاصله داشت، الان دو هزار کیلومتر از مرزهای جغرافیایی ما فاصله دارد و اگر غفلت کنیم بعید نخواهد بود که مالک اشتر سید علی در خیابان های تهران با معارضان بجنگد.

وی در خصوص اهمیت بسیج در کلام مقام عظمای ولایت گفت: حضرت آقا در سفر سال 89 خود به قم فرمودند: بسیج پرچمدار بصیرت بود به طوریکه کشور را از خطر سقوط رهانید.

فرمانده سپاه استان قم بیان داشت: امروز در مسجد، دانشگاه، مدرسه و .. به قرارگاه نیاز داریم چون به ایمان و بصیرت و اخلاق ما حمله کردند و میکروب پراکنده اند.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: اگر قرار است کاری صورت بگیرد بهترین بستر در حلقه های صالحین، اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی و ... است که باید دست جوانان را بگیریم و از گردنه های صعب العبور، عبور دهیم زیرا امروز جنگ نرم، عظیم تر از جنگ هشت ساله است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار