شهرم شهید باران شده است؛

وداع با چهار شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در مشهد

در پنجمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه فردوسی مشهد مراسم وداع با پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ - 08May 2016

وداع با چهار شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در مشهد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، در آستانه پنجمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه فردوسی مشهد مراسم وداع با پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم برگزار می ­شود.

در این مراسم پیکر مطهر شهیدان سید مهدی موسوی، مرتضی دوران، طاهر قاسمی و مصطفی عارفی از مجاهدان دلیر لشکر فاطمیون که در سوریه و به دست پرچمداران شیعه انگلیسی به شهادت رسیدند نیز زینت بخش محفل انس با شهدا خواهد بود.

این مراسم یکشنبه 19 اردیبهشت ­ماه از ساعت 19 با قرائت زیارت عاشورا در جوار مزار دو شهید گمنام به خاک سپرده شده در مقابل مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه فردوسی آغاز و در ادامه شرکت کنندگان در این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان و روایتگری کاظم آفاق و مداحی سید رضا نریمانی بهره ­مند خواهند شد. 

پیکر مطهر این چهار شهید عالی­ قدر نیز روز دوشنبه ساعت 9 صبح از مقابل مهدیه مشهد به طرف حرم رضوی تشییع و بعد از طواف و اقامه نماز جهت خاکسپاری به بهشت رضا منتقل خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار