نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دوقطبی کردن جامعه، بازی مسئولین در زمین دشمن

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: همه مسئولین اجرایی و بلند پایه کشور باید بدانند قطبی کردن جامعه بازی در زمین دشمن است چرا که این ضربه از ترفند‌های اصلی امروز دشمن برای دور کردن جمهوری اسلامی از مسیر اصلی خود است.
کد خبر: ۸۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ - 09May 2016

دوقطبی کردن جامعه، بازی مسئولین در زمین دشمن

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره فرمایش مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان حول محور ایجاد جریان دو فرقهای و دو قطبی که دشمن بهدنبال آن است گفت: دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز تلاش کردهاند با استراتژیها و تاکتیکهای مختلف با حرکت ملت ایران مقابله کنند.

وی ادامه داد: دشمن هیچگاه راستای اهداف خود برای خلع سلح و تسلیم مردم ایران موفق نبوده است. این عدم موفقیت چه در حوزه تحریم اقتصادی، تهاجم نظامی، انزوای سیاسی و نه در پروژه اخیر خود ایران هراسی به ثمر نرسیده است. بنابراین راهی جز تضعیف نیروی داخلی و فروپاشی از داخل نظام جمهوری اسلامی برایشان وجود ندارد.

این نماینده مردم ورامین به فرمایش رهبر انقلاب درباره پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب چند سالی است به موضوع پروژه نفوذ توجه ویژه دارند و از آنجایی که دشمن سعی میکند در داخل کشور بر روی ذهن  مسئولان اجرایی، جریانات موثر و صاحب منسبان تاثیر بگذارند و آنها را در جهتی هدایت کنند که خواستههایشان منطبق با اهداف آنها باشد.

نقوی حسینی بیان کرد: یکی از تاکتیکهایی که دشمن به دنبال آن در پی رسیدن به اهداف خود است؛ دوقطبی سازی جامعه و مقابله مسئولین با یکدیگر و علنی کردن اختلاف سلیقهها است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گاهی این اختلاف سلیقهها به حدی افزون میشود که تبدیل به خط قرمز در جامعه میشوند لذا همه مسئولین اجرایی و بلند پایه کشور باید به این امر مستحضر باشند که هیچگاه در زمین دشمن بازی نکنند چرا که دوقطبی سازی یکی از ترفندهای اصلی امروز دشمن برای دور کردن جمهوری اسلامی از مسیر اصلی خود است.

این نماینده مردم ورامین مسائل اقتصادی را اولویت اصلی پیش روی کشور بیان کرد و گفت: امروز باید برای پیشبرد اهداف اقتصادی و خروج از رکود در کشور همه دستگاهها و مسئولین دست در دست هم دهند و از تقابل و رودررویی دست بردارند و تنها به پیشرفت اقتصادی و چرخیدن، چرخ اقتصادی فکر کنند.

وی مردم را در نظام جمهوری اسلامی ایران که نظامی، مردم سالار است حائز بیشترین اهمیت دانست و اظهار داشت: در کشور ما جایگاه اصلی متعلق به مردم است و میتوانند با اعلام مواضع، وحدت و طرح مطالبات حقیقی خود دولت و مجلس را سر خط بیاورند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار