روز میلاد امام حسین(ع)

یادواره شهید دانش آموز سید رضا صادقی برگزار شد

همزمان با سالروز میلاد امام حسین(ع) یادواره شهید سید رضا صادقی در دبیرستان شاهد امام حسین(ع) زنجان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ - 10May 2016

یادواره شهید دانش آموز سید رضا صادقی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان: یادواره دانش آموز شهید سید رضا صادقی با عنوان لاله های جاویدان با حضور حجت السلام و المسلمین رحیمی امام جمعه شهرستان ابهر، دانش آموزان دبیرستان امام حسین(ع)، جمعی از مسئولین استان و خانواده معظم این شهید بزرگوار در زنجان برگزار گردید.

شهید سید رضا صادقی در 25 خرداد 46 در زنجان متولد شد. دوران متوسطه را در دبیرستان امیرکبیرگذراند، با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل شتافت و سرانجام در 22 اسفند 62 در جزیره مجنون عملیات خیبر به شهادت رسید.

امام جمعه شهر ابهر با اشاره به مصادیق هفت شهر عشق تصریح کرد: شهدا ره صد ساله را یک شبه پیمودند و اکنون وظیفه ما پاسداشت خون آن ها و پیروی از سیره و راه شهیدان است.

رحیمی افزود: شهادت زندگی جاودانه است و شهدا هر چند در بستر زمان خفته اما تا ابد همچون چشمی بیدار به چشم های ما نگاه می کنند و ما را به پاسداری از اسلام فرا می خوانند و همه باید در این راه پر ارزش مسمم باشیم تا خون شهیدان عزیز پایمال نگردد.

در پایان این مراسم وصیتنامه شهید سید رضا صادقی توسط یکی از دانش آموزان بسیجی قرائت گردید و از مادر شهید نیزتجلیل بعمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار