امام جمعه زنجان:

ریشه همه بحران‌های خاورمیانه رژیم صهیونیستی است

امام جمعه زنجان گفت: دشمنان می‌خواهند با استفاده از اینترنت و ماهواره در جوانان ما نفوذ کرده و آنان را به بیراهه بکشانند.
کد خبر: ۸۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ - 14May 2016

ریشه همه بحران‌های خاورمیانه رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، آیتالله علی خاتمی در خطبههای نماز جمعه زنجان با اشاره به اعلام موجودیت رژیم غاصب، کودک کش و جعلی صهیونیستی اظهار داشت: این غده سرطانی توسط انگلیس در منطقه ایجاد شده و آمریکا نیز امروز به صورت علنی از این غده سرطانی حمایت میکند.

وی با بیان اینکه سالروز تاسیس این رژیم جعلی به نام روز نکبت نامگذاری شده است، تصریح کرد: هر جا فتنه، آدمکشی، جنگ طایفهای و قومی، جنگ شیعه و سنی وجود دارد به تعبیر امام مسلمین زیر سر این رژیم جعلی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: تنها راه از بین بردن این فتنهها و بحران خاورمیانه از بین بردن ریشه این بحرانها و محو رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان و سرباز نامگذاری شده است، عنوان کرد: نقش جوانان در نظام جمهوری اسلامی بیبدیل است و به همین خاطر دشمنان نیز توطئههای زیادی را علیه جوانان ما برنامهریزی میکنند.

خاتمی تصریح کرد: دشمنان در دوران تحریم همه چیز از جمله دارو را از ما دریغ کردند اما اینترنت و ماهواره به وفور در اختیار جوانان قرار گرفت، دشمنان میخواهند با استفاده از این وسایل در جوانان ما نفوذ کرده و آنان را به بیراهه بکشانند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در راه نجات ملتها همیشه روحانیت پیشتاز بوده است، افزود: امروز هم بعد از 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان بیشترین هجمه را علیه روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه داشته است.

خاتمی به سیام اردیبهشتماه روز ملی جمعیت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سال 93 سیاستهای کلی جمعیت را ابلاغ کردهاند اما آنچنان که باید این سیاستها پیاده نشده و مورد رضایت نیست.

وی تصریح کرد: بزرگترین سرمایه هر مملکت سرمایه انسانی آن است و اقتصاد، فرهنگ و مسائل نظامی با سرمایه انسانی ساخته میشود. باید برنامه و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری با دقت و تامل بیشتری اجرا شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار