پوستر جدید خانه طراحان برای آیت‌الله بهجت+عکس

خانه طراحان انقلاب اسلامی به مناسبت رحلت آیت الله بهجت پوستری با محوریت تصویر این عالم ربانی منتشر کرد.
کد خبر: ۸۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ - 16May 2016

پوستر جدید خانه طراحان برای آیت‌الله بهجت+عکس

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به مناسبت رحلت آیت الله محمد تقی بهجت خانه طراحان پوستری با موضوع «قنوت آسمان» منتشر کرد.

محمدتقی بهجت فومنی زاده 25 شهریور 1295 در فومن به دنیا آمد. وی از عرفای بنام و از مراجع تقلید شیعه بود. او از شاگردان «محمدحسین غروی اصفهانی» و «سید علی قاضی» بود و از جانب سید علی قاضی لقب « فاضل گیلانی» گرفته بود. وی در 92 سالگی به علت ایست قلبی در بیمارستان ولیعصر قم درگذشت و در حرم فاطمه معصومه به خاک سپرده شد.

وی در مورد لزوم دعا برای تعجیل فرج و شرایط و نتایج آن میگفت:چه مصائبی بر امام زمان عجلاللهتعالیفرجهالشریف که مالک همه کره زمین است و تمام امور به دست او انجام میگردد، وارد میشود و آن حضرت در چه حالی است و ما در چه حالی؟

او در زندان است و خوشی و راحتی ندارد و ما چقدر از مطلب غافلیم و توجه نداریم! کسانی که در خواب و بیداری تشرف حاصل نمودهاند؛ از آن حضرت شنیدهاند که فرموده است:« برای تعجیل فرج من زیاد دعا کنید». خدا میداند تعداد این دعاها باید چقدر باشد تا مصلحت ظهور فراهم آید. قطعاً اگر کسانی در دعا جدی و راستگو باشند و به ناراحتی اهلبیت علیهمالسلام مهموم، و به سرور آنان مستبشر باشند، مُبْصَراتی خواهند داشت و قطعاً مثل ما چشم بسته نیستند.

نظر شما
پربیننده ها