عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام:

هدف آمریکا این است که در هرکجای جهان هستید آمریکایی باشید

دکتر بلوچی عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام گفت: هدف آمریکا این است که در هرکجای جهان هستید باشید اما آمریکایی باشید و آمریکایی فکر کنید.
کد خبر: ۸۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ - 17May 2016

هدف آمریکا این است که در هرکجای جهان هستید آمریکایی باشید

به گزارش دفاع پرس از ایلام، دکترحجت بلوچی عضو هیات علمی انشگاه ایلام و کارشناس فضای مجازی در کارگاه جنگ نرم در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: رسانه اینقدر قدرتمند است که می تواند نگرش انسان را در طیف بالای تغییر دهد.

دکتر حجت بلوچی ادامه داد: امروزه با فراگیر شدن اینترنت اهمیت رسانه در نسل ها بیشتر شده است و در دهه اخیر با دو طرفه شدن رسانه و مبادلات داده، رسانه وحدت ملی هر کشوری را می تواند تحت تاثیر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در تبلیغ پان کردیسم در ایلام نقش خطرناکی برای فرهنگ منطقه کرد نشین دارد، گفت: این پان کردیسم که از کردستان، کرمانشاه، ایلام تا کردستان عراق پیش رفته تهدیدی برای تضعیف کشور هستند.

دکتربلوچی با بیان اینکه اکنون ابزار جنگ رسانه وسایل قابل حمل"گوشی موبایل" هستند؛ تاکید کرد: هدف آمریکا این است که در هرکجای جهان هستید باشید اما آمریکایی باشید و آمریکایی فکر کنید.

عضو هیات علمی دانشگاه ایلام تصریح کرد: برنامه های مخربVOA آماج حملات رسانه ای خود را علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داده و رسانه بی بی سی به دنبال ترویج سکولاریسم در دانشگاه ها، تغییر سبک زندگی فردی و ...برنامه های زیادی طراحی کرده است.

وی با عنوان اینکه رسانه های غربی یکسال قبل از فتنه 88 برنامه های خود را آغاز کردند؛ اذعان کرد: عوامل تلویزیونی بی.بی.سی فارسی منافقین و افراد فراری از کشور هستند که برای تاثیر پذیری برنامه های خود حتی از طلبه و خانم های با حجاب هم استفاده می کنند.

وی، عنوان کرد: وظیفهSNA کنترل تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی است که متاسفانه در دنیا بالاترین آمار استفاده کنندگان از فیس بوک، تلگرام، واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی ایرانی هستند.

دکتر بلوچی با اشاره به اینکه فضاهای مجازی هیچ امنیتی ندارد و مدیریت این شبکه ها بر عهده انگلیس است؛ اظهار کرد: بیشتر جوانان ایران از رده های سنی 15 تا 35 سال از این شبکه ها استفاده می کنند ر حالی که غربی ها خود کمتر از شبکه ها استفاده می کنند.

وی در آخر گفت: رفاه طلبی، ترویج بحران هویت، جایگزینی حیوان به جای انسان، پورنوگرافی یا هرزه نگاری، آزادی یواشکی، ازدواج سفید، هم جنس گرایی، تبلیغات فرا زناشویی، خشونت و نشر نماد شیطان پرستی از برنامه های جنگ روانی رسانه های نوین است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار