غلامرضا فرجی مطرح کرد:

سربه مهر در صدر فروش سینما آزادی

"سر به مهر" اولین نمونه خوب سینمایی از روایت حضور دین در اجتماع معاصر ایران است.
کد خبر: ۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷ - 23December 2013

سربه مهر در صدر فروش سینما آزادی

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: اکران فیلم فاخر و ارزشمند "سر به مهر" با حوزه هنری است و این فیلم با موضوع معنوی و ارزشمندی که دارد ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده است .

فرجی افزود: اگر نگاهی به جدول فروش سینمایی مثل سینما آزادی که از بهترین سینماهای ما است بیاندازید خواهید دید که فیلم هادی مقدمدوست در صدر فروش این روزهای سینما آزادی قرار دارد. "سر به مهر" داستان دختر تنها و خستهای است که کمکهای یک دوست باعث بهبود شرایطش میشود، اما این دختر برای معرفی این دوست به دیگران شهامت کافی ندارد.

وی ادامه داد: این فیلم با سرگروهی سینما استقلال در چهارده سینما در تهران اکران شده و همزمان با تهران در شهرهای مشهد، اهواز و گوهردشت کرج اکران شده است و با آماری که ما از سینماهای تهران و شهرستان داریم این فیلم تا کنون فروش بسیار خوبی داشته است.

مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید براینکه فیلم "سربه مهر" دیدن دیدنیهایی است که چند سال است در سینمای ایران دیده نشده است اظهار داشت: این فیلم در دومین جایزه گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان فیلم شایسته انتخاب شد و همچنین توانست سیمرغ بلورین بخش کارگردانی نگاه نو - مسابقه فیلمسازان اول را دریافت کند.

فرجی خاطر نشان کرد: "سر به مهر" اولین نمونه خوب سینمایی از روایت حضور دین در اجتماع معاصر ایران است. مقدمدوست با سادگی منحصر به فرد خود، روایت خاص خود را از جایگاه دین در جامعه ارائه می دهد.

نظر شما
پربیننده ها