به مناسبت سوم خرداد؛

نمایشگاه "روشنایی خاموش"به همت فرهنگسرای پایداری برگزار می­ شود

مدیر فرهنگسرای پایداری از برگزاری نمایشگاه «روشنایی خاموش» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تابلوهایی با موضوع مجموعه فرهنگی و یادمانی 175 شهید غواص در معرض دید عموم قرار می­ گیرد.
کد خبر: ۸۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ - 23May 2016

نمایشگاه

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، صادقی، مدیر فرهنگسرای پایداری از برپایی نمایشگاه «روشنایی خاموش» با مشارکت دانشجویان دانشگاه معماری سوره تهران خبر داد.

وی گفت: در این نمایشگاه تابلوهایی با موضوع مجموعه فرهنگی و یادمانی  175 شهید غواص طراحی شده است که در معرض دید عموم قرار می­گیرد.

صادقی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوم تا پنجم خردادماه پذیرای علاقه مندان است، اظهار کرد: علاقه مندان می­ توانند برای بازدید از این نمایشگاه از سوم تا پنجم خردادماه از ساعت 17 تا 21 به مجتمع تفریحی کوهسنگی، مجموعه چهارسوق هنر، نگارخانه سلطان علی مشهدی مراجعه کنند.

مدیر فرهنگسرای پایداری به مراسم افتتاحیه نمایشگاه اشاره کرد و افزود: افتتاحیه نمایشگاه سوم خرداد ساعت17 برگزار می ­شود که علی دلبریان از راویان دفاع مقدس به روایتگری پرداخته و عسکری، مدرس دانشگاه در این مراسم سخنرانی خواهد داشت.

وی افزود: مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز چهارشنبه 5 خرداد ساعت 17 در محل نمایشگاه برگزار می­ شود که سخنران آن جدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

نظر شما
پربیننده ها