فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند:

زائران قهاوندی به مرقد امام (ره) اعزام می شوند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: بیش از 140 نفر از قهاوند به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ - 29May 2016

زائران قهاوندی به مرقد امام (ره) اعزام می شوند

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ حسن مرادی با بیان اینکه 14 خرداد فرصتی است برای ترویج آرمانهای حضرت امام(ره) اظهار کرد: این روز تجدید پیمان مشتاقان و مریدان ایشان با آرمان های جاودانه حضرت امام(ره) است.

وی افزود: حضور حماسی مردم در مراسم 14 خرداد و سالگرد ارتحال امام )ره) نمایش وحدت و همدلی ملت در مسیر اصول و خط ایشان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: این برنامه فرصت خوبی است برای آشنا کردن نسل جوان با اندیشه های متعالی حضرت امام (ره) و همچنین شناساندن شخصیت عظیم الشان ایشان که دنیا را متحول کرد.

وی با بیان اینکه سپاه، مسئولیت کمیته اعزام در ستاد ارتحال امام خمینی(ره) را بر عهده دارد، بیان کرد: 148 نفر زائر از منطقه قهاوند به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام  می شوند.

مرادی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای اعزام افراد به مراسم عزاداری ارتحال امام راحل همه ساله انجام میشود، خاطرنشان کرد: با برنامهریزیهای انجام گرفته توسط سپاه تمامی شرایط و امکانات لازم اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره) مهیا میشود.

وی افزود: در روز ارتحال امام (ره) ایستگاههای صلواتی توسط بسیج مردم و ادارات برگزار می شود و برای گرامیداشت 15 خرداد صورت میپذیرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند در خصوص زمان اعزام گفت: بعد از نماز مغرب و عشا و با سخنرانی امام جمعه منطقه قهاوند و بدرقه مسئولین زائران به مرقد امام اعزام میشوند.

نظر شما
پربیننده ها