ظهر امروز صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم

اگر جانفشانی و ایثارگری‌های شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نبود برقراری امنیت کار دشواری بود و باید بدانیم امنیت امروزی مدیون خون شهدا است.
کد خبر: ۸۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ - 29May 2016

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، یدالله رجایی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید داود مرادخانی از شهدای مدافع حرم که در سوریه به فیض شهادت نائل آمد، اظهار کرد: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: اگر جانفشانی و ایثارگریهای شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نبود برقراری امنیت کار دشواری بود و باید بدانیم امنیت امروزی مدیون خون شهدا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: شرایط دشواری بر منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی تحمیل شده است و نظام سلطه با ایجاد اختلاف میان مسلمانان وهمچنین ایجاد گروهکهای تکفیری در تلاش برای مخدوش کردن چهره واقعی اسلام و مسلمانان در دنیا است ولی به لطف پروردگار ناکام خواهد ماند.

وی تصریح کرد: شهید مرادخانی و شهید بهرامی از نخستین شهدای مدافع حرم استان زنجان هستند که با شجاعت و اخلاص در دوران جنگ تحمیلی 8 ساله در جبهههای جنگ حضور داشتند.

در ادامه این مراسم همسر شهید مرادخانی نیز با بیان اینکه شهید مرادخانی عاشق انقلاب و ولایت و اهل بیت(ع) بود، گفت: از زمانی که داعش و تکفیریها قصد داشتند به حرم حضرت زینب(س) تعرض و حمله کنند، ایشان بارها نزد خانواده سخن از رفتن برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) را مطرح کرد.

وی گفت: وقتی که خبر اعزام به ایشان ابلاغ شد سر از پا نمیشناخت و شهادت برای ایشان بزرگ ترین و مهمترین آرزو بود و خداوند متعال نیز آرزوی ایشان را برآورده کرد و به جمع دوستان شهیدش پیوست و احساس می کنم ایشان آرامترین روزها و دوران زندگی را دارند.

گفتنی است، این دیدار به همت دفتر پایگاه بسیج کارکنان شهید احمد کاظمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برنامهریزی شده بود و در این دیدار مادر، همسر و فرزندان شهید مرادخانی حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار