وزارت خارجه حمله تروریستی علیه وزیر دفاع عراق را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی علیه سرپرست وزارت دفاع عراق و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش این کشور را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴ - 26December 2013

وزارت خارجه حمله تروریستی علیه وزیر دفاع عراق را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت شدید حمله تروریستی علیه سرژرست وزیر دفاع عراق، با ابراز خرسندی از ناکامی تروریستها در جامه عمل پوشاندن به نیت جنایتکارانه خود، برای دولت و مسوولان عراقی در تلاش بیوقفه برای ریشهکن کردن گروههای تروریستی آرزوی توفیق روزافزون کرد.

فخم تاکید کرد: گروههای تروریستی که ماموریتی جز ایجاد ناامنی و بیثباتی در عراق ندارند و تاکنون تعداد زیادی از مردم بیگناه این کشور را قربانی اهداف پلید خود کردهاند، این بار وزیر دفاع و تعدادی از مسوولان برقراری امنیت و ثبات در عراق را که در روزهای اخیر موفقیتهای مهمی در برقراری امنیت در مراسم اربعین حضرت اباعبداللهالحسین (سلام الله علیه) و ناکام گذاشتن اقدامات شوم تروریستها در برخی از مناطق این کشور داشتهاند را هدف گرفتند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاش و همکاری همه کشورهای منطقه شاهد ریشهکن شدن کامل پدیده شوم تروریسم و تثبیت اثبات و امنیت در کشور همسایه و مسلمان عراق باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار