معرفی مسئول بسیج دانشجویی شهید مقصودی همدان

طی مراسمی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مقصودی استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ - 31May 2016

معرفی مسئول بسیج دانشجویی شهید مقصودی همدان

به گزارش دفاع پرس از همدان، در این مراسم که با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان و مدیران دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مقصودی همدان برگزار شد از زحمات میلاد مرادی مسئول سابق بسیج دانشجویی تقدیر و محمد مهدی یوسفی دانشجوی دوره کارشناسی علوم تربیتی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید مقصودی معرفی شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، در این مراسم بسیج را یکی از برکات بزرگ این انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: نقش مثبت بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست و دوست و دشمن به این امر واقفند و اعتراف می کنند.

حجت الاسلام سبحانی در ادامه بسیج را شجره ی طیبه ای دانست که تجزیه و تحلیل آن در مواقع مختلف و حساس، بر انجام مسئولیت ها توسط این نهاد مهر تایید می زند و این نکته را یاد آوری می کند که بسیج باید همواره الگو بوده و احیاگر فرهنگ ناب اسلامی باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رفتار و منش بسیجیان باید طوری باشد که همه افراد از آن درس بگیرند و این عمل خوب باعث اصلاح آنها شود.

علیرضا علی صوفی مدیریت امور پردیس های استان همدان نیز در این آیین ضمن بیان جایگاه و عظمت بسیج خصوصیاتی را برای بسیج به عنوان یک نهاد اسلامی بر شمرد.

وی مردمی بودن بسیج را اولین خصلت آن دانست و تصریح کرد: این نهاد از دل به وجود آمده و کارایی و تاثیر به سزایی در رشد و پیشرفت ایران اسلامی داشته است.

نظر شما
پربیننده ها