فرمانده جدید سپاه قهاوند معرفی شد

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه قهاوند با حضور مسئولین در محل کتابخانه عمومی شهر قهاوند برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ - 06June 2016

فرمانده جدید سپاه قهاوند معرفی شد

به گزارش دفاع پرس از همدان، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم گفت: بسیج به عنوان یک ظرفیت پایان ناپذیر در حوزه امنیت در سپاه می تواند وارد عرصه و سازماندهی شود.

سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی افزود: با تقویت بسیج مردمی و ظرفیت های مردم می توانیم با افتخار به تمام مردم دنیا بگوییم که می توانیم هر تهدیدی را جواب بدهیم.

وی تصریح کرد: جذب و ورود نوجوان و جوان امروزی که جنگ را ندیده اند در حوزه امنیت پایدار کار آسانی نیست و یک مجموعه باید با ساز و کار مشخص و دقیق به جوان امروز تفهیم کند که جمهوری اسلامی هر آنچه که امروز دارد از حفظ اقتدار در راستای منافع خود در مقابل استکبار جهانی به دست آورده و امروز این وظیفه بر عهده بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش و حضور مضاعف مردم و مسئولین در عرصه های اقتصادی، تولید، کارآفرینی است.

وی ادامه داد: هر جایی که ارزش های اسلامی کم رنگ شود، سپاه حضور دارد و یکی از وظایف اصلی ما شناساندن دشمن به مردم است.

حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه منطقه قهاوند نیز در ادامه گفت: مردم ما وحدت دارند و این وحدت رمز موفقیت ما است،مردم ما در شرایطی که از ابتدای انقلاب مورد تحریم، تهدید قرار گرفتهایم وحدت داشتند و عاشق بودهاند و تا امروز نیز وحدت خود را حفظ کردند و این بسیار ارزشمند است.

سرهنگ حسن مرادی فرمانده سابق سپاه قهاوند به ارائه گزارش عملکرد فعالیت خود در منطقه قهاوند گفت: پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی با توجه به محرومیت اقتصادی منطقه قهاوند در اولویت امورقرار داشته است.

سروان پاسدار سید روح الله حسینی شاخص نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرمانده سابق مرکز قهاوند خواستار توجه ویژه به منطقه قهاوند و تعامل بیش از پیش مسئولین با بسیج و سپاه شد.

در پایان سرهنگ دوم پاسدار حسن مرادی تودیع و سیدروح الله حسینیشاخص به عنوان فرمانده سپاه ناحیه قهاوند معارفه شد.

لازم به ذکر است سرهنگ دوم پاسدار حسن مرادی در مراسم دیگری در اسدآباد به سمت فرماندهی جدید سپاه ناحیه اسدآباد منصوب شد.

نظر شما
پربیننده ها