بزرگداشت شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم، ابراهیم عشریه از مجاهدان و مدافعان حریم اهل بیت (ع)، به‌عنوان پنجمین شهید مدافع حرم نکا، پنجشنبه ‌شب در مصلای بزرگ نکا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ - 07June 2016

بزرگداشت شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مراسم بزرگداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم ابراهیم عشریه از مجاهدان و مدافعان حریم اهل بیت (ع)، به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم نکا، پنجشنبهشب بعد از نماز مغرب و عشا ساعت21:30   شب در مصلای امام خمینی (ره) نکا با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار میشود.

شهید والامقام ابراهیم عشریه 25 فروردین ماه امسال در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه مجروح شد، اما بهدلیل مشخص نبودن وضعیت پیکر وی، پس از 54 روز خبر شهادت ایشان رسماً تأیید شد و شهید جاویدالأثر مدافع حرم نام گرفت.

شهید عشریه دارای سه دختر به نامهای زهرا، زینب و معصومه است که  به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم نکا و سومین شهید جاویدالاثر مدافع حرم این شهرستان به شمار میرود. هنوز پیکر پاک این شهید همچون دو شهید جاویدالاثر دیگر شهید حسین مشتاقی و شهید سعید کمالی کفراتی به وطن بازنگشته است.

روز گذشته امام جمعه نکا، فرمانده سپاه، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان با حضور در منزل این شهید بزرگوار، خبر شهادت وی را به پدر و مادر و خانوادهشان ابلاغ کردند و سپس برنامهریزی برای مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار انجام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار