گلریزان ستاد دیه کشور برگزار می‌شود

بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور با حضور مسوولین، نیکوکاران و جمعی ازمددجویان آزاد شده از سوی این نهاد حمایتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ - 11June 2016

گلریزان ستاد دیه کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده طبق سنوات گذشته رمضان امسال نیز با همت ستادهای دیه شعب استانی 264 آیین گلریزان آزادی محکومان جرایم غیرعمد درسراسر کشور برگزار خواهد شد که امید است با جمعآوری کمکهای نقدی خیرین شرکت کننده در این برنامهها زمینه آزادی حداکثری هفت هزار و 588 نفری مددجویان جرایم غیرعمد حال حاضر زندانهای سطح کشور فراهم شود.


براساس این گزارش، ستاددیه کشورطبق سنوات هرساله با دعوت از مسئولین عالیرتبه نظام جمهوری اسلامی و حامیان همیار این مجموعه مردمی عصر ششم رمضانالمبارک با حضور و سخنرانی اصغرجهانگیر رییس سازمان زندانها، علاء میرمحمدصادقی رییس هیات مدیره و سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور در محل تالار آبگینه برپا میشود.


رمضان امسال، تمامی استانهای کشور (به جزاستان قم) میزبان جشن گلریزان بوده و دراین میان بوشهر و خوزستان به طورمشترک با 26همایش و در رتبههای بعدی استانهای سیستان و بلوچستان با 19 جشن و اردبیل با 18 آیین آزادی، میزبان برپایی بیشترین تعداد این مراسم سنتی و معنوی خواهند بود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار