حجت‌الاسلام مداح در مراسم گرامیداشت یاد شهید انصاری:

شهادت برای ما کرامت می‌آورد/ شهید انصاری اهل شعار نبود

حجت‌الاسلام مداح گفت: وهابی‌ها و سلفی‌ها با سر سپردگی در مقابل استکبار به جنگ اسلام ناب برخاسته‌اند و این جنگ را گاهی با گفتار و نوشتار انجام می‌دهند و بعضی وقت‌ها هم دست به جنایت می‌زنند و افرادی چون شهید انصاری را مورد هدف قرار می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹ - 30December 2013

شهادت برای ما کرامت می‌آورد/ شهید انصاری اهل شعار نبود

به گزارش خبرگزارش دفاع مقدس، چهلمین روز شهادت شهید اقتدار فرهنگی، حجتالاسلام ابراهیم انصاری با حضور مسئولین کشوری و لشکری و روحانیت معظم و"سیدمحمود علوی" وزیر اطلاعات، در حسینیهٔ الزهرا(س) سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم "حجتالاسلام مداح" با گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهید انصاری و مصادف شدن اربعین این شهید بزرگوار و بینالمللی با ۲۸ صفر و سالروز شهادت پیامبری که تاج سر انبیاء و سرآمد همهٔ پیامبران بود، اظهار داشت: آخرین بار آقای انصاری را در یک جلسهٔ قرآنی دیدم که گفت میخواهم به بیروت بروم. به شوخی به ایشان گفتم "میخواهی به بیروت بروی که شهید شوی؟" و ایشان با لبخند پاسخ مرا داد. چند روز بعد که تماس گرفت در حالی که بسیار خوشحال بود اعلام کرد عازم بیروت است.

وی با تشریح عملکرد این شهید بزرگوار در عرصه فرهنگ و هنر و تلاشهای بیوقفه و مستمر ایشان در جنوب و شمال کشور و پس از آن در کشور سودان و لبنان، تصریح کرد: آقای انصاری اهل شعار نبود و همیشه و بدون وقفه کار میکرد. شهادتی که نصیب او شد آرزوی همهٔ فرزندان انقلاب است.

حجتالاسلام مداح با تشریح جایگاه پیامبر(ص) به عنوان ختم نبوت و آخرین پیامرسان خداوند گفت: برای بعضی افراد این سوال پیش میآید که «چرا در زمان ما، دیگر پیامبری نمیآید؟» پاسخ این است که هر پیامبری که میآید باید پیغامی از طرف خداوند داشته باشد و چون پیامبر اسلام تمامی پیامها را از طریق قرآن به ما رسانده است، دیگر پیامی باقی نمانده که پیامبری مبعوث شود.

وی با تشریح تفاوتهایی که بین شیعه و سنی در بحث امامت وجود دارد، اظهار داشت: وهابیها و سلفیها با سر سپردگی در مقابل استکبار به جنگ اسلام ناب برخاستهاند و این جنگ را گاهی با گفتار و نوشتار انجام میدهند و بعضی وقتها هم دست به جنایت میزنند و افرادی چون شهید انصاری را مورد هدف قرار میدهند.

مداح تاکید کرد: اما اینان نمیدانند که ارادهٔ خداوند بر پیروزی اسلام است و کشته شدن برای دین جزئی از فرهنگ ما است و برای ما کرامت میآورد.

نظر شما
پربیننده ها