در خصوص فیش های حقوقی نجومی؛

دادستان کل کشور خواستار عزل مدیران متخلف شد

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: متأسفانه موضوع فیش‌های حقوقی به ابزاری برای برخوردهای جناحی و سیاسی تبدیل شده و از این رو می‌بایست دولت با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری کند.
کد خبر: ۸۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ - 21June 2016

دادستان کل کشور خواستار عزل مدیران متخلف شد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به عدم توفیق نسبت به برخورد با قاچاقچیان دانه درشت مواد مخدر، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل لایه لایه بودن قاچاق مواد مخدر دسترسی به دانهدرشتها و عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر بسیار سخت است و ما برای دسترسی به افراد پشت پرده پدیده شوم قاچاق نیازمند عزم بینالمللی هستیم تا بتوانیم این افراد را شناسایی و در چنگال قانون گرفتار کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص اصلاح مواد قانون مخدر و موضوع حذف اعدام قاچاقچیان افزود: تا زمانی که قانون اصلاح نشده، میبایست تابع قوانین موجود باشیم و در صورتی که نیاز به اصلاح این روند باشد که ظاهراً باید این اتفاق رخ دهد، آمادگی داریم تا پیشنهادات تمام کارشناسان و مسئولان امر را در این خصوص اخذ کنیم و در اصلاح قانون فعلی به کار بندیم.

دادستان کل کشور در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص برخورد دادستانی با موضوع فیشهای نجومی حقوق برخی از مدیران دولتی با انتقاد از برخوردهای جناحی و سیاسی با این موضوع افزود: متأسفانه موضوع فیشهای حقوقی به ابزاری برای برخوردهای جناحی و سیاسی تبدیل شده و از این رو میبایست دولت با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری کند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: انتظار ما از رئیس جمهور همانطور که ایشان عنوان کردند این است که با این مدیران متخلف برخورد شده و حتی نسبت به عزل آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین باید در این موضوع و موضوعات مشابه به این نکته توجه داشته باشیم که هیچگاه این مسائل را با دید سیاسی نگاه نکرده و تبدیل به ابزاری جناحی نکنیم؛ چرا که قطعاً این اتفاق در چنین ماه مبارکی مذموم بوده و حتماً غیراخلاقی است.

دادستان کل کشور از تمام دستگاههای مسئول خواست تا با برخورد مناسب با این موضوع کاری کنند تا اعتماد مردم به آنها بازگردد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار