نماینده مجلس نهم:

دیوان محاسبات باید در خصوص حقوق‌های نامتعارف پاسخگو باشد

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در خصوص حقوق های متعارف گفت: دیوان محاسبات باید پاسخگو باشد که چرا نتوانسته است این موضوع را پیگیری کند.
کد خبر: ۹۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ - 10July 2016

دیوان محاسبات باید در خصوص حقوق‌های نامتعارف پاسخگو باشد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علیرضا منادی سفیدان عصر یکشنبه در حاشیه آئین ترحیم والده همسر محمدرضا باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناکارآمدی دستگاه های نظارتی بر این موضوع تاثیر زیادی داشته و باعث شده است چنین مساله ای اتفاق بیفتد و باعث ناراحتی شدید مردم و جریحه دار شدن افکار عمومی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که از این دست موارد دیگر اتفاق نیفتد و افزود: در کشوری که حقوق کارگر 700 تا 800 هزار تومان است، وجود حقوق های نجومی فاجعه است.

منادی سفیدان ادامه داد: این حقوق ها برداشت شده است؛ یک مسوولی قدرت داشته و از قدرتش استفاده کرده است و ذی حساب ها نیز در این خصوص باید پاسخگو باشند که حداقل چرا موضوع را مشمول ماده 91 (مربوط به قانون خدمات مدیریت کشوری) نکردند. امیدوارم دیوان محاسبات و ذی حساب ها از این به بعد بررسی و بازرسی های دقیق تری انجام دهند.

وی گفت: البته دیوان محاسبات کارهایی در خصوص این فیش ها انجام داده اما علی القاعده در خصوص فیش های اخیر کاری صورت نگرفته است.
 

نظر شما
پربیننده ها