طرح نشاط معنوی در ۱۸ بقعه استان کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح نشاط معنوی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ۱۸ بقعه استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ - 13July 2016

طرح نشاط معنوی در ۱۸ بقعه استان کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجتالاسلام سیدمحمدباقر حسینیاراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در نشستی خبری اظهار داشت: این طرح در بقاعی همچون سیده فاطمه(س) کرمانشاه، مسجد صاحب الزمان(عج) کرمانشاه، احمد بن اسحاق(ع) سرپلذهاب، امامزاده احمد(ع) سنقر و کلیایی، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور، امامزاده باقر(ع) گودین، امامزاده مهدی(ع) هرسین، امامزاده باقر(ع) بیستون و قاضیالکیا(ع) اسلامآباد غرب برگزار میشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درباره منابع طرح نشاط معنوی در استان کرمانشاه گفت: کتابی با عنوان «مسافران آسمان» با 300 موضوع برای این طرح در نظر گرفته شده است که با تکیه بر آیات قرآن کریم تدوین شده است.

حسینیاراکی مخاطبان طرح نشاط معنوی را خواهران و برادران مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای یک روزه، کلاسهای آموزشی، هنری، ورزشی و قرآنی برای مقاطع سنی مختلف ویژه خواهران و برادران از مهمترین برنامههای این طرح است.

وی از برگزاری کلاس آموزش شنا برای کودکان پسر خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح برنامهریزی برای افزایش آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان در طرح اوقات فراغت و ارتقای معنوی دانشآموزان است و هزینههای آن از محل نیت واقفان تهیه میشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشآموزان در ایام تابستان بیشترین بهرهبرداری فرهنگی را از فضای معنوی بقاع متبرکه داشته باشند، اظهار کرد: برای اجرای موفق طرح نشاط معنوی حمایت خانواده دانشآموزان ضروری است و باید علاوه بر کلاسهای تقویتی به فکر کلاسهای قرآنی و فرهنگی فرزندان خود نیز باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار