مدیر کل حفظ آثار استان اردبیل در جلسه توزیع اعتبارات شهرستان نمین تأکید کرد؛

ضرورت توجه به توزیع اعتبارات مزار شهدای گمنام

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: باید در توزیع اعتبارات به مزار شهدای گمنام توجه ویژه صورت گیرد؛ تا شاهد بهره‌برداری هرچه زودتر مردم منطقه از این اماکن متبرک باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ - 17July 2016

ضرورت توجه به توزیع اعتبارات مزار شهدای گمنام

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه کمیته برنامهریزی و توزیع اعتبارات شهرستان نمین از توابع استان اردبیل با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست عبدالعلی پور فرماندار نمین و در محل سالن جلسات فرمانداری نمین برگزار شد اعتبارات پیش بینی شده برای دستگاههای اجرایی و پروژههای مختلف شهرستان نمین مطرح و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

همچنین اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت و تکمیل مزار مطهر شهدای گمنام نمین و آبی بیگلو مطرح شد که با درخواست مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مبنی بر توجه بیشتر به این امر فرهنگی، مورد بازنگری قرار گرفت.

علی واحد در این رابطه گفت: پروژه ساخت و بهرهبرداری از مزارهای شهدای گمنام باید در اولویت کارهای عمرانی قرار گیرد و به آن به دید یک سرمایه گذاری فرهنگی اجتماعی نگریسته شود.

وی در ادامه با اشاره به بازنگریها و بررسیهای چندین باره طرح حرمهای شهدای گمنام نمین و آبی بیگلو، طرح مورد نظر حرم شهرستان نمین را بهترین طرح موجود متناسب با شرایط مکانی مزار عنوان کرد و افزود: امید است با نگاه و توجه ویژه مسئولان شهرستانی و تخصیص اعتبار مناسبتر شاهد بهرهبرداری از اماکن مذکور در هفته دولت امسال باشیم.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار